ג'סטין טימברלייק בהופעה כמעט מושלמת בפארק הירקון

כוכב הפופ ג'סטין טימברלייק סחף את הקהל הישראלי בהופעה נהדרת, והוכיח לכולנו כמה טוב שהוא חזר לבמה

ג'סטין טימברלייק. צילום: סיון פרג'
ג'סטין טימברלייק. צילום: סיון פרג'
29 במאי 2014

ג׳סטין טימברלייק הופיע אמש (רביעי) מול עשרות אלפי מעריצים נלהבים בפארק הירקון, ופתח בענק את עונת ההופעות המרשימה שצפויה לנו בקיץ הקרוב. במשך כמעט שעתיים, טימברלייק ביצע שירים מכל אורך הקריירה שלו, פירגן לבני אצולה נוספים כמו אלביס, מייקל ג'קסון וג'יי זי בקאברים וסימפולים, פטפט עם הקהל בעברית מרשימה ועל הדרך עזר למעריץ בר מזל להציע נישואין לחברתו – מה שהתגלה לאחר מכן כתרמית מרושעת. תסמכו על הישראלים שינצלו את טוב ליבו של בחור מתוק מטנסי.

ג'סטין טימברלייק. צילום: סיון פרג'
ג'סטין טימברלייק. צילום: סיון פרג'

טימברלייק עלה לבמה באיזור 21:00, ולמרות פתיחה מעט מנומנמת עם "Pusher Love Girl" האיטי מאלבומו האחרון, הוא הרים את פארק הירקון בהופעה כמעט מושלמת. עם תצוגה קולית שלא תאמן, כוריאוגרפיות מחרמנות וכמויות אינסופיות של כריזמה (וזיעה), טימברלייק הוכיח שהוא אחד מכוכבי הפופ הגדולים בעולם, ובצדק. הוא המשיך וביצע להיטים כמו "Like I Love You", SexyBack" ,"Rock Your Body" וכמובן "Mirrors", הלהיט הגדול מאלבומו האחרון איתו הוא סיים את ההופעה.

בניגוד להופעה של ריהאנה שהתקיימה באותו הפארק באוקטובר שעבר, ממנה רבים יצאו בתחושה שהזמרת מזלזלת במעריציה, טימברלייק נראה שהוא נהנה מכל רגע על הבמה. הוא הפעיל את הקהל, יצא בקריאות "יאללה בלאגן" ו"אני אוהב את כולכם" בעברית מרשימה ואפילו ירד על ברכיו להשתחוות בפני מעריציו, רגע לפני סיום ההופעה. אז אמנם גם טימברלייק לא החליף בגדים לאורך ההופעה (ואף התעקש להישאר עם כובע מטופש), אך הוא בהחלט התנהג כאילו הוא יודע שיש לו את הג'וב הטוב בעולם.

ג'סטין טימברלייק. צילום: סיון פרג'
ג'סטין טימברלייק. צילום: סיון פרג'

טימברלייק, שהגיע לישראל כחלק מסיבוב ההופעות שמלווה את האלבום הכפול שלו "The 20\20 Experience", חלק את הבמה עם קרוב ל-20 נגנים ורקדנים – ולמרות זאת, היה קשה מאוד להוריד ממנו את העיניים. אחרי הדייט המזורז שלנו איתו, נדמה שטימברלייק הוא בחור מתוק וארצי, נטול מניירות דיוואיות שמעוררות אנטגוניזם ומלא אהבה למעריצים שלו. המופע אמנם היה משומן, בהתאם לכוכב פופ בסדר גודל כזה, אבל טימברלייק הצליח לשמור על אנרגיות גבוהות ופאן, שהפכו את ההופעה – בעיקר לקראת סופה – למסיבה הכי טובה בעיר. יתכן שמה שעוזר לטימברלייק להשאר רענן וממוקד על הבמה, היא ההפסקה ארוכת השנים שלקח מיצירת מוזיקה ומהופעות, זאת שהסתיימה – ותודה לאל על כך – עם אלבומו האחרון.

ג'סטין טימברלייק. צילום: סיון פרג'
ג'סטין טימברלייק. צילום: סיון פרג'

הקאברים שטימברלייק ביצע, ל"Human Nature" של האב הרוחני שלו, מייקל ג'קסון, וכן לאלביס פרסלי, היו מעט מפוספסים וכמוהם גם הביצוע שלו ל"What Goes Around… Comes Around", שזכה לעיבוד איטי ומעט מבאס, שהתרומם רק לקראת הסוף. מלבד זאת ניכר שטימברלייק אסיר תודה למי שבא לצפות בו ונדמה שהקהל יצא בתחושה שהוא מצא מאמי לאומי חדש.