דם, יזע ודמעות תגיע להופעה אחת בישראל

הלהקה המיתולוגית, שחבריה מתחלפים באופן קבוע עוד מתחילת דרכה ב-1967, תגיע לתל אביב באוקטובר. סגנונה, שגם הוא השתנה לאורך השנים, הוא פיוז'ן של רוק, בלוז, פופ וג'אז

דם, יזע ודמעות (צילום: יח"צ)
דם, יזע ודמעות (צילום: יח"צ)

להקת הרוק-ג'אז המיתולוגית דם, יזע ודמעות תגיע לישראל להופעה אחת באוקטובר הקרוב. מתחילת דרכה של הלהקה, אי שם ב-1967, התחלפו חבריה ואפילו סגנונה המוזיקלי, ולתל אביב יגיע ההרכב הנוכחי על שבעת חבריו.

דם יזע ודמעות, או בשמה הפחות גלותי Blood, Sweat &Tears, הפכה במרוצת השנים למוסד מוזיקלי. סגנונה הוא פיוז'ן של רוק, בלוז, פופ וג'אז. מאז ימיו של מנהיג הלהקה המקורי, אל קופר, התחלפו בה עשרות נגנים. ההרכב המעודכן כולל את בו רייס (שירה), גלן מק'ללן (קלידים), בראד מאסון (חצוצרה), קן גיופר (סקסופון), דילן אליס (תופים), ריק פיירברסי (בס) ודילון קונדור (גיטרה).

עוד מיתולוגיות שנוחתות בקרוב בישראל:
קאמל
רינגו סטאר
דון מקלין

ב-1969 עשתה הלהקה היסטוריה והשתתפה בפסטיבל וודסטוק, וכבר אז נהנו חבריה ממעמד של כוכבים. השיר הראשון שניגנו שם היה "More and More". אלבומה הראשון של הלהקה כלל את השיר "I Love You More Than You'll Ever Know", ואת מה שהפך לשיר המזוהה ביותר עם הלהקה – "I Can't Quit Her". האלבום השני, שיצא ב-1968, זכה להצלחה אדירה ומכר יותר מ-5 מיליון עותקים. בין הלהיטים המוכרים של הלהקה אפשר למנות גם את "You've Made Me So Very Happy" ואת "Spinning Wheel".

← דם יזע ודמעות, האנגר 11 תל אביב, שני (22.10) 21:00. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (שני, 8.1) בשעה 08:00. מחירי הכרטיסים ינועו בין 299 ל-559 ש"ח. לרכישה