האזינו: הפלייליסט של אקו

אקו, מהצמד אקו וטיטו, עומדת להוציא אלבום בכורה שיורכב משיתופי פעולה עם מפיקים מהלייבל רואו טייפס. קבלו את הפלייליסט המקפיץ שהיא הרכיבה לנו לשמוע עד אז

אקו. צילום: ניתאי שלום
אקו. צילום: ניתאי שלום
14 בספטמבר 2016

אקו התחילה את דרכה כחלק מהצמד אקו וטיטו איתו הוציאה שני אלבומים. במקביל לפעילות בצמד, אקו שיתפה פעולה עם מגוון מוזיקאים מקומיים: עם הדג נחש באלבומם "שותפים בע"מ", הקולקטיב עמוס הכשרונות LBT, מאלוקס ועם קרן דוניץ. כעת אקו מוציאה את "Calling All Wonders" – אלבום סולו ראשון בו היא משתפת פעולה עם מפיקים שונים מהלייבל Raw Tapes ומחברת בין היפ הופ לג'אז, מסול ועד למוזיקת עולם.

האלבום יושק בהופעה חגיגית ב 29.9 במועדון האזור. עד אז, קבלו קצת מהדברים שאקו שואבת מהם השראה.

הבחירות של אקו:

CohenBeats – "Weight" feat. KerenDun

אלבום קצר ומעולה של שני אנשים שאני ממש אוהבת. קרןדן היא אחת הזמרות האהובות עליי בארץ. ההפקות שלה הן ברמות אסתטיות אחרות. השילוב שלה עם כהן, מאסטר ביטים, יוצר שירים שגורמים לך לזוז מצד לצד. איחוד הכוחות ביניהם יצר אלבום כל כך נעים שרק רוצים להקשיב לו בלופ. ממליצה גם להקשיב לאלבום החדש של כהן@מושון – "ימים ארוכים".

Selah Sue – "Raggamuffin"

סלה סו היא זמרת בלגית עם קול שחור והמון סול. אני אוהבת מאוד את השפעות הרגאיי הברורות שיש באלבום הזה, תמיד מרגיש לי שהיא כמו אחות רחוקה ובלונדינית של לורן היל
והיא תמיד מרגשת אותי.

Karol Conka – "Vô La"

ראפרית/זמרת מגניבה מאוד מברזיל שתופסת כרגע תעוצה בכל העולם בזכות שילוב מאוד מגניב של השפה הפורטוגזית (השפה היפה בעולם בעיניי) לבין באסים שמנים. חלום שלי לשתף פעולה עם האישה הזאת,כמה סקסית ואיזה טיון טירוף. בפורטוגזית הכל נשמע יותר טוב.

La Dame Blanche – "Esa Noche"

עם לה דאם בלאנש הייתי אמורה לשתף בפעולה בפטיבל סנאביט. הפסטיבל בוטל אבל רצה הגורל וניגנתי אחריה על אותה הבמה בפסטיבל הפיוז'ן בגרמניה, והיא אפילו הביאה לי מתנה בסוף ההופעה (היא עד כדי כך מקסימה). הבחורה הזאת הרימה הופעה משוגעת ומלאת אנרגיות: היא גם נגנית מעולה על חליל עליו היא מנגנת תוך כדי ההופעה.

Akua Naru – "Nag Champa GOLD"

טוב שיש חברים טובים ששולחים לי מוזיקה טובה. את הזמרת הזאת גיליתי לפני כמה ימים ואיזה כיף שיש כאלה ראפריות. בשיר הזה היא מסמפלת את נינה סימון עם פלואו מרשים ומהפנט. אני חופרת את ערוץ היוטיוב שלה וממליצה לכולם לעשות זאת גם. היא דוגמא מרתקת בעיניי למישהי שאפשר להגיד שעושה היפ הופ מאוד נשי. הרבה השפעות של ג'אז וספוקן וורד.

BLK WICCAN – "Zebra Katz"

משוגעת על האמן הזה. תמיד מקדים את זמנו, מאוד מינימליסטי וסוטה. אני לא יודעת כמה שנים האמן הזה פועל, אבל שמעתי אותו פעם ראשונה לפני 4 שנים וזה היה תמוה בעיני שהוא מצליח לעשות הפקות כאלה מינימליסטיות ,שממלאות את כל החלל. בהמשך, הפקות בסגנון הזה נכנסו חזק לאופנה ואני תוהה לעצמי אם היה לו יד בדבר.