הפלייליסט של מיכה הרשליקביץ'

האזינו לשירים האהובים על המוזיקאי, רגע לפני השקת האלבום "כל גיבורי הילדות"

מיכה הרשליקביץ'. צילום: אביתר הרשטיק
מיכה הרשליקביץ'. צילום: אביתר הרשטיק

ביום שני ה-26.5 מיכה הרשליקביץ' ישיק את אלבומו החדש "כל גיבורי הילדות" בהופעה חגיגית בתיאטרון תמונע. יתארחו: נעם רותם וסיון טלמור. בינתיים, הכינו את עצמכם להופעה עם הפלייליסט של המוזיקאי:

הרשליקביץ' על הבחירות:

"Damon Albarn – "Everyday Robots

אם צריך לבחור בין דיימון אלברן לטום יורק, אני בוחר בדיימון אלברן. אולי בגלל שהוא כלכך אקלקטי וגם כי בעוד שיורק פותר הכל בכאוס מוחלט, אלברן נשאר אופטימי. זה שיר הנושא מתוך אלבום הסולו החדש שלו.

מיכה שטרית – "מסמרים ונוצות"

מיכה שטרית יודע לספר סיפור בשיר, לשים את המצלמה בזווית שעוד לא ראינו. שטרית בחר את ברי סחרוף ויזהר אשדות כשותפים מוזיקלים לאלבום הראשון שלו וזה בהחלט אחד האהובים עליי במוזיקה העברית.

שלום גד – "רק באוזן השלישית"

הייתי רוצה לחשוב ששלום גד הוא הסוד הקטן שלי ושל עוד כמה חברים קרובים שלי, אבל בהופעה האחרונה שלו באוזןבר כבר היה מלא "מאוזן לאוזן". השיר הזה הוא אולי סיפור האהבה של האינדי-רוק הישראלי: "יש להשיג רק באוזן השלישית אבל אם תרצי נחפש אצלי בטח נשאר לי אחד בלי עטיפה".

"Johnny Marr – "New Town Velocity

ג'וני מאר, הגיטריסט וכותב השירים של הסמית'ס וגיבור גיטרה מאוחר שלי, בשיר מתוך אלבום הסולו שלו. זה נשמע כמו שיר ישראלי משנות ה-80 או שאולי בלי לדעת המוזיקה הישראלית בשנות ה-80 שאבה המון השראה מה"ערס" האנגלי הזה.