אם ככה נראה בית כלא, תנו לנו עונש ותכניסו אותנו אליו מיד

ליל נאז בקליפ החדש
ליל נאז בקליפ החדש

הדבר הכי לוהט בארה"ב ממשיך לענות למבקריו דרך פרובוקציות (מעולות), הדבר הכי לוהט פה בארץ חוזרת עם שיר חדש שלגמרי מקפיץ אותה לאיי-ליסט, קנאה היא לא תמיד דבר שלילי ומתברר שיש לנו מלכת חוף חדשה - כל מה שחם בפופ

יסמין מועלם חוזרת ועושה את זה נכון

אחרי הפריצה הגדולה והמפתיעה בשנה שעברה, יסמין מועלם חוזרת עם סינגל חדש ומצוין. בעוד שאת אלבום הבכורה שלה "אריה" היא הוציאה כאמנית אינדי תל אביבית, את הסינגל החדש "מחילה" היא כבר מוציאה כאיי-ליסטית לכל דבר. בסינגל החדש שהופק על-ידי ישי סוויסה נשמעת מועלם בטוחה יותר, משופשפת יותר ומפוקסת יותר. השיר, יחד עם הקליפ המרהיב, איכשהו נותן גם וייבים של רוזליה – בצורה הכי טובה שיש.

ליל נאז בכלא הכי גאה שיש

הראפר הכי שערורייתי של זמננו מוציא את "Industry Baby", הסינגל שלישי מאלבום הבכורה הקרב ובא של נאז. את השיר הפיק קנייה ווסט יחד עם צמד המפיקים Take a Daytrip והוא מגיע עם קליפ שכולו התייחסות צינית לביקורות שהראפר מקבל ולתביעה שהוגשה כלפיו מטעם חברת Nike, בעקבות נעלי השטן שהשיק לפני מספר חודשים. כמו הקליפ של הסינגל הקודם "Montero (Call Me By Your Name)", גם הקליפ הזה עשיר בסצנות גאות ובועטות, החל מגברים שעושים טוורקינג בתא הכלא ועד לכוריאוגרפיה בעירום מלא שמבוצעת במלתחות. הראפר ג'ק הרלו נמצא כאן בתפקיד הסטרייט האורח, יחד עם בית מצוין שעשוי להביא אותו לפריצה משמעותית.

קמילה מרימה בארוחה משפחתית

קמילה קביו עברה תקופת צינון מאז שני להיטי הענק האחרונים שלה "Havana" ו"Señorita", כשאף אחד מהסינגלים שהוציאה בשנתיים האחרונות לא הצליח להגיע להישגים משמעותיים. עם הסינגל החדש "Don't Go Yet" יש לה סיכוי אמיתי לעשות זאת. זמרת הפופ הקובנית-אמריקאית עושה את מה שהיא עושה הכי טוב – פופ לטיני צבעוני, שמח ומדבק, שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות.

אגם בוחבוט מלכת החוף

כמעט בלתי נתפסת המחשבה שעברו כמעט 6 שנים מאז פרצה אגם בוחבוט עם להיט הענק "כמו בריו". כעת כוכבת הפופ מנסה לשחזר את אווירת הכיף והקיץ שהביאו לפריצתה עם הסינגל החדש "מגבות". כשמשווים בין השירים אפשר לשמוע את הקלילות שמביאה איתה אגם של היום, שכבר הפכה לנסיכת פופ מנוסה. עם הפקה שמזכירה מעט את להיטי הפופ של העשור הקודם השיר עדיין מצליח להרגיש רלוונטי, וכצפוי הוא כבר הספיק להפוך לטרנד חזק בטיקטוק. חדי העין המבוגרים מבינינו יבחינו ברפרנס לקליפ של קיילי מינוג לשיר "Slow", החל מדקה 1:58.

נורמני וקארדי מציגות את הצד הפרוע

מסתמן שנורמני הבינה שעדיף לה ביחד מאשר לבד. אחרי ששיתופי הפעולה שלה עם קאליד ועם סאם סמית' הפכו ללהיטי ענק, הזמרת מ-Fifth Harmony לשעבר יוצא עם שיתוף פעולה נוסף – והפעם עם לא אחרת מאשר קארדי בי. "Wild Side" הוא שיר אר-נ-בי חושני, עם סאונד של שנות אלפיים שמזכיר מעט את החומרים של סיארה, מרי ג'יי בלייג' וקלי רוולנד מאותן שנים. את הרפרנסים לשנות האלפיים תוכלו לראות גם בקליפ המושקע שעשיר בלוקים בטעם של פעם.

ג'יימס בלייק מקנא בפיניאס 

הזמר ג'יימס בלייק מוציא שיר חדש בשם "Say What You Will" לקראת אלבום חדש שצפוי לצאת בספטמבר. הקליפ מבוסס על האמירה "השוואה היא גנבת האושר", שנאמרה על ידי תאודור רוזוולט, הנשיא ה-26 של ארה"ב. בקליפ מככב הזמר, המפיק ואחיה של בילי אייליש – פיניאס, בתור מושא ההשוואה של ג'יימס בלייק שחש נחות לידו. תראו מה זה, קיבלנו גם שיר יפה וגם מסר חשוב – מה עוד ניתן לבקש?