פרויקט 48 מחול – המהדורה האחת עשרה

בת שבע | צילום: אסקף אברהם
בת שבע | צילום: אסקף אברהם
על האירוע

פרויקט 48 מחול בניהולה האמנותי של דנה רוטנברג חוזר במהדורה נוספת —בליינד-דייט בזק מחולי, בו יוגרלו צוותים אמנותיים של כוריאוגרפים, אמנים נוספים ורקדנים אשר יחד יעלו על הבמה בבכורה יצירות מחול ב-24 שעות בלבד – בשני סבבים שונים. השנה הפרויקט ישתף פעולה עם הפקולטה למחול של סמינר הקיבוצים – המכללה לחינוך, טכנולוגיה ואמנויות בו יתקיימו כל חזרות הפרויקט.

במסגרת הפרויקט הייחודי ישתתפו כ-40 אמנים ואמניות שייצרו יחד 10 עבודות מקוריות. העבודות ייווצרו בשני סבבי יצירה בני 24 שעות. תחילתו של הפרויקט בהגרלה בה ייבחרו האנסמבלים היצירתיים, שיכללו כוריאוגרפ/ית, יוצר/ת נוספ/ת, ומספר משתנה של רקדנים. לאחר מכן יוגרל ״רפרנס״ אחד משותף לכל היצירות אליו היוצרים/ות יתבקשו להגיב, לצטט מתוך ולקבל השראה. האנסמבלים יצרו, תוך 24 שעות בלבד, יצירות מחול מקוריות שיוצגו במופע החי למחרת. בתום המופע הראשון, יוגרלו הצוותים מחדש לסבב שני בנוכחות הקהל, וגם סבב זה יסתיים במופע חי כעבור יממה של 5 יצירות מקוריות.

החזרות יצולמו וישודרו בשידור חי באינסטגרם ויהיו זמינות לצפייה במשך כל היומיים ברשת – ברחבי העולם. השידור יציע הזדמנות נדירה להצצה לתהליכי יצירה של יוצרי מחול ישראלים מובילים.

את התהליכים ילווה הצלם אסקף אברהם אשר יציג מדי ערב לפני המופע תערוכת-בזק מתוך מה שלכדה מצלמתו ביממה האחרונה.

 

מתי ואיפה
מרכז סוזן דלל|אולם ורדה, מרכז סוזן דלל, ת"א, תל אביב-יפו
יום שישי, 08.09.2023 22:00
הזמנת כרטיסים
מחיר
90 ש"ח