מקודם

סלונים מעוצבים שאסור לפספס

המומחים של אריק דיזיין ממליצים על האלמנטים שחשובים לכל סלון

עיצוב סלונים אריק דיזיין חנות רהיטים
עיצוב סלונים אריק דיזיין חנות רהיטים
25 בפברואר 2021

דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם. המשפט הזה נכון תמיד ונכון ביתר שאת בשנה בה רובנו מבלים את רוב שעות היום בתוך ד' אמותינו. במובנים רבים הסלון הוא ממש "כרטיס הביקור" של הבית. אם תשאלו את המומחים לעיצוב הבית, רבים מהם יגידו כי הסלון הוא הלב של הבית, מכיוון שהוא במובנים רבים משמש בתור מקום המפגש הקרוב ביותר בין בני הבית השונים ובינם למגיעים מבחוץ. 

הסלון הוא המקום שלכם להיפגש עם חברים, לשבת עם הילדים, לקרוא ספר ביום גשום או לאכול ארוחות בסופי שבוע. לכן, יותר מכל מקום אחר, יש לבחור בקפידה את הריהוט של הסלון על מנת שזה יתאים לבית ויתאים לכם ולצרכים שלכם. 

אריק דיזיין מתמחים בשיווק ומכירה של סלונים מעוצבים. על ידי שימוש בידע שאספנו לאורך השנים, רצינו לשתף אתכם במידע שיעזור גם לכם לבחור סלונים מעוצבים בצורה הנכונה ביותר עבורכם תוך הישענות על הכלים בהם משתמשים אנשי מקצוע מכל רחבי העולם. 

צילום: אריק דיזיין
צילום: אריק דיזיין

רגע לפני, נשמו נשימה עמוקה 

אם גם לכם לפעמים קשה להחליט בין סלונים מעוצבים שונים דעו כי אתם ממש לא היחידים שנתקלים בבעיה הזו. אנו חיים בעולם של שפע בו הכול אפשרי. לכן, לא פעם אנו באריק דיזיין נתקלים בלקוחות מבולבלים שכבר לא יודעים במה לבחור. 

זה הזמן שלנו להרגיע אתכם ולומר כי אין שום סיבה להילחץ או להרגיש מועקה מהתהליך של בחירה בין סלונים מעוצבים שונים. זה הזמן שלכם דווקא ליהנות. עכשיו, רגע לפני שמתחיל התהליך, הכול אפשרי. זה הזמן שלכם קודם כל לחשוב, באמת, בלי שנכנסים השיקולים הכלכליים או הפרקטיים, על החלומות שלכם. איך הייתם רוצים שיראה הסלון מהחלומות? 

לא רק זה, זכרו כי סלונים משנים את טבעם לאורך השנים. זאת משום שלאורך זמן, כמו בכל דבר, האופנה משתנה ומתחדשת. לכן, בכל מקרה, קחו את הזמן והבינו קודם כל מה הייתם רוצים ומה חשוב לכם שיהיה בבחירה שלכם. 

צילום: אריק דיזיין
צילום: אריק דיזיין

מה האלמנטים שמשפיעים על סלונים מעוצבים? 

סלונים מעוצבים הם מעין יחידה אחת אותה יש לפרק לגורמים כאשר אנו שואלים את עצמנו מה הדבר שהופך סלונים רגילים לכאלו המלאים בטעם וחיות. שאלנו את המומחים של אריק דיזיין מה הם חושבים על הנושא וחזרנו עם תשובות: 

  • מרקם: כאשר אתם ניגשים לבחור מבין האפשרויות של סלונים מעוצבים אצל אריק דיזיין שימו לב כי תמיד, בכל פינה נעשה שילובים הכוללים צבע ומרקם. מה זאת אומרת? אם לצורך העניין הלכנו על ספה חלקה, יכול להיות שנבחר להניח עליה כרית סרוגה או משובצת באופן כזה שייתן קונטרסט . סלונים מעוצבים נדמים בטעות כאילו הכול בהם צריך להיות ב- 'מיקשה אחת' אבל אם נפרק את האלמנטים השונים במרחב ונבחר בפרטים שונים שיתנו מקום אחד לשני ולא בהכרח יהיו זהים זה לזה, ניצור על ידי זה סלון ייחודי שיהיה כמו סלונים מעוצבים רבים מהם אנו שואבים השראה. 
  • חפצי נוי, או בשמם השני – אקססוריז: פריטים קטנים אותם אנו מניחים במקומות שונים בחלל משמשים סלונים מעוצבים רבים בארץ ובעולם. בחירה של האלמנטים יכולה להיות בחירה המתמקדת רק בפן העיצובי, למשל אם נניח תמונה במקום מסוים בחדר, אבל אלמנטים יכולים לשמש אותנו גם כפריטים בעלי תפקיד לכל דבר ועניין בתוך החלל. דוגמא קטנה לכך יכולה להיות – מפיץ ריח. מפיץ ריח יכול להגיע במגוון צורות וצבעים. אתם יכולים למצוא אחד המצופה זהב ומשדר יוקרה ואתם יכולים למצוא מפיץ ריח לבן או צבעוני לסלון שעוצב באופן 'כפרי' יותר. אבל, בסופו של יום לא רק שאנחנו נהנים מיופיו של הפריט אנו יכולים גם להשתמש בו וליהנות מריח טוב בבית. זו כמובן דוגמה אחת מיני רבות. שימוש באקססוריז לא חייב למלא את הבית ב"זבל" כי אם ניתן לבחור לכתחילה בפריטים להם כמה שימושים בתוך החלל. 
  • אחסון:  אם אתם יודעים שאתם בית של אנשים שאוהבים לאגור חפצים. ספרים, צעצועים, שמיכות איתן אפשר להתכרבל מול הטלוויזיה או צעצועים לילדים, חישבו על רהיטים שמצד אחד יהיו נאים. כאלו שיוכלו לעמוד בלא מעט סלונים מעוצבים. אבל, מהצד השני, נסו לראות האם מדובר בפריט פרקטי בעבורכם. מקומות אחסון יכולים להיות בדוגמת מדפים בפינת החדר והם יכולים להיות בתוך הספות, אולי מתחת לשולחן, אולי באמצעות קופסאות שישמשו גם בתור פריט נוי ועוד.  
  • ניצול המרחב:  בדומה לאופן בו אנו צריכים להבין כיצד אנו יכולים לנצל מקומות שונים בסלון עבור אחסון, כך אנו צריכים רגע לקחת צעד אחורה ולהביט בדירה כולה. דירות שונות בישראל נראות באופן שונה. רבים טועים לחשוב כי אם הדירה שלהם קטנה הם לא יכולים להפוך את הסלון שלהם דומה ל- סלונים מעוצבים אחרים. אבל, כל מה שצריך לעשות הוא להבין כיצד לבחור את הרהיטים הנכונים שיתאימו לפרופורציה של החדר. אם בחרתם ספה קטנה, שימו לב כי בחרתם שולחן המגיע רק עד שני שליש מאורך הספה כדי שלא יתפוס יותר מדי תשומת לב. יכול להיות שבמקרה של דירה קטנה במיוחד נוותר על הספה ונציב כמה כורסאות יחיד מפנקות בתוך החלל. חשוב שתדעו כי סלונים מעוצבים יכולים להיראות אחרת מפעם לפעם והגודל הוא לא מה שימנע מכם ליהנות מסלון יפה ונעים. 
  • פלטת הצבעים: כמובן שאולי הדבר החשוב ביותר בתכנון של סלונים הוא מה פלטת הצבעים בה נשתמש לעיצוב החדר. כמאמר הפתגם הידוע "על טעם וריח אין מה להתווכח" כאן זה השלב שלכם להגיד מה הטעם האישי שלכם. כן כדאי לדעת כי לכל פלטת צבעים יש משמעות אחרת על אופי החוויה שנקבל מהסלון. סלונים מעוצבים רבים אותם אנו רואים במגזינים מופיעים בדרך כלל בצבעים מונוכרומטיים של שחור ולבן. אבל לא פעם צבעים כאלו עלולים להכניס אווירה של 'יוקרה' או של מקום בו פחות נוח פשוט להתרווח ולהרים רגליים בסוף יום עמוס. אם לעומת זאת אתם מחפשים סגנון כפרי יותר, יכול להיות שתבחרו ללכת על פלטת צבעים צבעונית יותר בה משולבים צבעים חמים כמו צהוב או צבעים שנותנים לנו תחושה של 'חוץ' כמו ירוק וכן הלאה. 

כמה המלצות לפני שאתם מתחילים בתהליך 

לפני שאתם הולכים לייצר לכם את הסלון עליו תמיד חלמתם, אנחנו באריק דיזיין ממליצים לכם רגע לפתוח את האינטרנט ולהסתכל בתמונות של סלונים מעוצבים. אתם יכולים להסתכל בגלריית התמונות אצלנו באתר ואתם יכולים לבחור בתמונות הנמצאות באתרים אחרים. העיקר הוא שתהיו פתוחים לקבל השראה. תופתעו לגלות כי בלא מעט מקרים סלונים מעוצבים מורכבים אחרת ממה שחשבתם לכתחילה. 

בכל מקרה אנחנו מזמינים אתכם, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך להתייעץ. אנשי המקצוע שלנו ואחרים זמינים אליכם באתר האינטרנט ובטלפון והם נמצאים שם כדי לתרום לכם מניסיונם על מנת שגם אתם תיהנו מסלון יפיפה שיתפוס מקום של כבוד כמו סלונים מעוצבים אחרים בארץ. 

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונעמוד לשירותכם בשמחה. 

אריק דיזיין – חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 050-522-2806

arikdesign.co.il