הטלוויזיות החדשות של סמסונג | צילום: יח"צ
הטלוויזיות החדשות של סמסונג | צילום: יח"צ

להתאים את הטלוויזיה לבית זה הכי ניינטיז. מסכי הטלוויזיה החדשים של סמסונג יתאימו את עצמם אליכם - בין אם מדובר במיקום בבית ובין אם בצרכים האישיים. לכל אחד ואחת, בכל זמן, בכל מקום (ועכשיו גם במחירים שווים)

27 בנובמבר 2023

זוכרים פעם, כשהיינו צריכים לארגן את עיצוב הבית בהתחשב במיקום של מסך הטלוויזיה? כשלקחנו בחשבון שיקולים כמו כניסת אור מחלונות ומיקום הרמקולים כדי למקסם את הסאונד? כל הדברים האלה, אנחנו שמחים לומר, שייכים קצת לעבר. כי היום, הטלוויזיות לא צריכות שיעשו עבורן התאמות. הן אלה שעושות את ההתאמות עבורינו. 

את זה שמסכי הטלוויזיה כבר לא משמשים רק לצפייה בטלוויזיה אנחנו לא צריכים לספר לכם. תחשבו רגע, באיזה אחוז מהזמן אתם משתמשים במסך שלכם לטובת גיימינג? (זה בסדר, אנחנו יודעים שהתשובה היא הרבה. אצל כולנו). מה לגבי שיחות וידיאו? כמה זה כיף לראות את האדם שאתה מדבר איתו בקצה השני של העולם על המסך הגדול ולא רק על צג הטלפון? ובואו, כולנו גם צריכים לעבוד מדי פעם. וכן, גם במקרה הזה לפעמים קל יותר להשתמש במסך הטלוויזיה במקום במסך המחשב הקטן. 

מתי ביקרתם במוזיאון לאחרונה?

עבור כל אלה צריך לעשות התאמות ולמצוא פתרונות, אבל איזה מזל שמישהו כבר חשב על זה לפנינו: הטלוויזיות החדשניות של סמסונג, עם שתי טכנולוגיות המסכים המובילות בשוק – OLED ו-Neo QLED, מגדירות מחדש את התפקיד של הטלוויזיה בבית. חנות Samsung Art התחדשה בתכונות כמו תצוגות מקדימות במבט מהיר ומבצעי תוכן מורחבים, שמדמים את החוויה של ביקור בגלריה או במוזיאון (מתי בפעם האחרונה הייתם בגלריה או מוזיאון? יפה. אז תתחילו ללכת יותר). את קו מוצרי הטלוויזיות החדש של סמסונג אפשר לתלות בעזרת מתקן הקיר והמעמד המסתובב אוטומטית, שמאפשר סיבוב אוטומטי וחוויות צפייה אנכית. 

במסגרת חוויית הבידור השלמה המתאפשרת הודות למערכת הבית החכם של סמסונג, החברה הציגה טלוויזיה נוספת מסדרת The Frame בגודל 75 אינץ׳ עם פאנל QLED 4K ומסגרת, שאותה אפשר להחליף בהתאמה אישית ובהתאם לעיצוב הרצוי בחדרי הבית השונים. מוזיאון, כבר אמרנו?

>> לפרטים נוספים על הטלוויזיות החדשות של סמסונג

הטלוויזיות החדשות של סמסונג | צילום: יח"צ
הטלוויזיות החדשות של סמסונג | צילום: יח"צ

לעולם בעקבות השמש

אמנם יש הרגשה כאילו התחיל קצת חורף, אבל בואו נודה בזה, כולנו יודעים שאנחנו חיים במדינה שטופת שמש. מסכי Neo QLED כוללים כלים להפחתת השתקפות מחלונות, תאורה מלאכותית ותאורה טבעית, ומאפשרים לשמור על חווית הצפייה בימים בוהקים במיוחד. טכנולוגיית Neo QLED מכילה גם מצב "נוחות עיניים" שמתאים את התצוגה על פני המסך באופן אוטומטי לבהירות הסביבה – מצב שנועד למנוע התעייפות של העיניים גם בשעות הערב החשוכות (כי אנחנו מספיק עייפים גם ככה). 

הקול בראש

אז הבנו שברמה הוויזואלית אנחנו מסודרים. אבל בואו, יש עוד עניין חשוב – בין אם מדובר בצפייה בחדשות, בכדורגל, בסרט או בסדרה החביבה עליכם. ולא, לא שכחנו את הגיימינג. אנחנו מדברים על הסאונד, כמובן. תופתעו (לא באמת!) לגלות שגם בתחום הזה מתאימים המסכים של סמסונג את עצמם אליכם בצורה המקסימלית. הם מגיעים עם רמקולים מרשימים ומציעים תכונות ומכשירי שמע עוצמתיים שמשדרגים את חווית הצפייה לרמה קולנועית. באמת. 

הנה כמה דוגמאות: מקרן הקול וטלוויזיית הדגל של סמסונג כוללים את התכונה Sound Remastering שעושה שימוש ב-AI. כל אובייקט סאונד מעובד על מנת להבטיח שהקולות ברורים, שהצלילים הסביבתיים עוטפים את הסצנה, ושכל מרכיב מושמע בעוצמת הקול הנכונה. ה-Q-Symphony החדש של 2023 מעמיד גרסה חדשה של הרמוניה בין טלוויזיה למקרן קול. הוא מספק למשתמשים סאונד מפותח ועשיר מאוד, שמקורו בשימוש שעושה מקרן הקול ביחידת העיבוד העצבית (Neural Processing Unit) של הטלוויזיה לניתוח אותות שמע ועיבוד כל צליל לפרטי פרטים. גם אם כל זה נשמע לכם קצת מסובך טכנית – התוצאה היא אחת: שומעים מדהים. 

מתאימות לכולם. אבל באמת לכולם

אבל לכולם אמרנו, כן? סמסונג לוקחת את המומחיות צעד קדימה ומנגישה את הצפיה לבעלי לקויות: תפריט הנגישות שמוטמע בכל טלוויזיות סמסונג מסייע למשתמשים בעלי לקויות ראיה או שמיעה.  ראשית, כחלק ממחויבותה לנגישות ולהטמעת החזון של "מסכים בכל מקום ולכולם", עשתה השנה סמסונג צעד ענק והטמיעה במסכי ה- OLED וה- Neo QLED  תכונת נגישות המסייעת לצופים בעלי ליקוי ראיית צבע (המוכר יותר בשם עיוורון צבעים) לכייל את מסכי הטלוויזיה שלהם באופן שיותאם להם אישית, וכך ליהנות מחוויית צפייה מיטבית המתאימה להם.

בנוסף, כוללים מסכי ה-OLED וה- Neo QLED מצב צפיה Relumino, שפירושו בלטינית "להשיב את התאורה", המדגיש בתמונה קווי מתאר ומשפר ניגודיות וצבע, כך שבעלי ליקוי ראיה יוכלו לצפות בתוכן כשהוא יותר ברור להם. זו לא היתה משימה פשוטה: כדי לפתח את מצב הצפיה הזה נפגשו מתכננים ומהנדסים בסמסונג עם בעלי לקות ראייה כדי להבין טוב יותר את הרצונות והצרכים שלהם, ולהתאים את הפיתרון הכי טוב. 

ומה לגבי לקויות שמיעה? מי שמתקשה לשמוע יכול להפעיל בתפריט הנגישות בכל מסכי סמסונג כתוביות אוטומטית עבור השידורים במבחר שפות (שנקבעות ע"י הגוף המשדר). לא רק זה, אפשר גם להחליט באיזה חלק של המסך יופיעו הכתוביות כדי לא להסתיר כאלה קיימות. ככה זה כשחושבים על הכל. 

אתם יושבים? יופי. עכשיו אתם יכולים גם לישון

אמרנו חושבים על הכל והתכוונו לזה. אז נספר על פיצ'ר אחד אחרון שאולי יפיל אתכם מהכסאות (בגלל זה כדאי לשבת): סמסונג מתאימה את הצפיה למחזור הביולוגי של האדם – Circadian Rhythm Display (CRD). כן כן, נשבעים. זה מתאפשר הודות לשירותי Calm Technology, לפיה פלטפורמת SmartThings, מתחברת לטלוויזיות סמסונג על מנת להתאים את הצפיה לשעות ביממה. דוגמא לכך היא תכונת Eye Comfort Mode שקיימת בטלוויזיות Neo QLED ומסכי OLED ו-The Frame .

כדי להתאים את התמונה במסך למחזור השינה העירנות שלכם, הוטמעה בינה מלאכותית. הטכנולוגיה מזהה שינויים בסביבת הצפייה, ומתאימה את כמות האור הכחול בהתאם לשעות היממה המקומיים וכמות התאורה בחלל בו אתם צופים בטלוויזיה. בהירות מסך נמוכה יותר ואיזון טמפרטורת הצבע עשויים לסייע לצופה לישון טוב יותר. וכן, כולנו צריכים לישון טוב יותר עכשיו.
>> לפרטים נוספים על הטלוויזיות החדשות של סמסונג