תוכן ממומן

בונז'ורנו תל אביב: פסטיבל הפיצות 2019 יוצא לדרך

אבי ביטון, טום אביב, יובל בן נריה, חיים כהן ותומר אגאי הוזמנו למאסטר קלאס יוקרתי בו למדו להכין בצק מהפיציולו הטוב בעולם. מה יוצא לכם מזה? פיצות שף במהדורה מיוחדת שיגיעו אליכם עד הבית

בואו רעבים. צילום: שני בריל
בואו רעבים. צילום: שני בריל
4 בנובמבר 2019

לפני כשבוע התכנסו אבי ביטון (קפה פופולר), טום אביב (קוקו במבינו), חיים כהן (יפו-תל אביב), תומר אגאי (סנטה קתרינה) ויובל בן נריה (טאיזו, מיאזאקי ויא-פאן) למאסטר קלאס אקסקלוסיבי במיוחד עם הפיציולו הכי מפורסם בנאפולי, פרנצ'סקו מרטוצ'י. כל זאת כדי ללמוד כיצד ללוש ולאפות את בצק הפיצה הטוב בעולם לרגל השקת הפיצה-פסט התל אביבי הראשון. ואם אתם גרגרני פחמימות כמונו שרוב הונם מוסב להזמנות בוולט – יש לנו בשורה מעוררת תיאבון עבורכם.

ב-10 בנובמבר יושק פסטיבל הפיצות הוירטואלי התל אביבי הראשון בחסות מותג המים המוגזים פררלה ובשיתוף אפליקציית וולט. במשך חמשת ימי הפסטיבל תוכלו להזמין את אחת ממהדורות הפיצה המיוחדות שנאפו בהשראת מרטוצ'י על ידי חמשת השפים – ולקבל אותן עד הבית לחוויית זלילה אופטימלית.

הפיצה הלבנה של טום אביב. צילום: שני בריל
הפיצה הלבנה של טום אביב. צילום: שני בריל

מרטוצ'י והפיצות שלו זכו בשנים האחרונות בתארים יוקרתיים והוכתרו לאחת מהטובות בעולם. כיום הוא מתחזק את פיצריית Masanielli בעירייה קזרטה הסמוכה לנאפולי לצד אמו ואחותו, וכדי לטעום מהפיצה שלו תיאלצו להמתין למעלה משלוש שעות.

אז מה בתפריט?

פיצת פריקסה של אבי ביטון עם טונה, מוצרלה, אריסה ופלפלים חריפים. אורפא פיצה של חיים כהן עם קבב, חצילים ועגבניות. הפיצה הלבנה של טום אביב עם טופינגס של תאנים, כרישה מקורמלת, מוצרלה, אורוגולה, צנוברים ורוטב בלסמי מצומצם. פיצת אומאמי של יובל בן נריה עם גבינת פרמז'ן, עגבניות שרי מיובשות, אנשובי, עלי אורוגולה, חרדל ובוק צ'וי והביאנקה הערבית של תומר אגאי שתישא על גבי הבצק הלוהט תרד ערבי, גבינת המאירי, שמנת חמוצה, שמן זית, צ'ילי ירוק ואורגנו.

כבר אפשר לשמוע את הקראסט. צילום: שני בריל
כבר אפשר לשמוע את הקראסט. צילום: שני בריל

כל חמש הפיצות הנאפוליטניות יהיו זמינות באפליקציית וולט במהלך חמשת ימי הפסטיבל בין התאריכים ה-10 עד ה-14 בנובמבר. ובין השעות 18:00 עד חצות באזורי החלוקה הרלוונטיים בעיר. כל פיצה תגיע אליכם עד הבית עם בקבוק פררלה להשלמת החוויה הבוטיקית. מחיר של מגש ובקבוק יהיה 59 שקלים בלבד.