מקודם

קייטרינג אחד עם חדשנות אינסופית ותחושה של שיכרון חושים

צילום: פרו תמר
צילום: פרו תמר
30 באפריל 2024

כשאנו ניגשים לערוך אירוע פרטי או עסקי, הגורם החשוב ביותר בהליך הוא הבחירה של חברת הקייטרינג. עד כמה זו מקצועית ואמינה, ומשלבת בשירות שלה אלמנטים מגוונים שיספקו לאורחים שלנו תפריט איכותי וטעים. על כל הפרמטרים הללו ואחרים 'תמרים קייטרינג גורמה' מקבלת ציון מושלם

אין זה משנה באיזה אירוע מדובר, חתונה, בר או בת מצווה. מסיבת רווקות, ברית מילה, חגיגת יום הולדת או הפקה של כנס מקצועי, דבר אחר בטוח. הצלחת האירוע קמה ונופלת על מגוון המנות, טיב האוכל ואיכות השירות שיהיו במקום. מבחינת האורחים וכמובן מבחינתכם, אלה יעשו את ההבדל בין מה שיכול להיות עוד אירוע סטנדרטי, לבין משהו שכולם ידברו עליו בערגה עוד חודשים ארוכים לאחר מכן.

ממש כמו פטריות לאחר הגשם, בשנים האחרונות צמחו להן בישראל לא מעט חברות קייטרינג המציעות מגוון של אפשרויות, אך מבין כולן בולטת לה חברה משפחתית אחת – תמרים קייטרינג גורמה שמעניקה את שירותי הקייטרינג שלה כבר קרוב לשני עשורים.

בתחום בו אתה כל הזמן נמדד על פי האירוע האחרון שהענקת, כלל לא מובן מאליו כיצד הקייטרינג המשפחתי לא רק שמחזיק מעמד לאורך השנים, אלא הוא כל הזמן מציב רף חדש וגבוה של איכות וחדשנות. כיצד הם עושים זאת?

צילום: פרו תמר
צילום: פרו תמר

ראובן גד, בן 58, הבעלים של תמרים קייטרינג גורמה מסביר: "אנחנו מונעים משני דברים עיקריים, התשוקה שלנו לאוכל והרצון להעניק ללקוחות ערך מוסף. לכן כבר מתחילת הדרך פעלתי לכך שהמטבח שלנו יהיה מטבח יצרני, כדי שנוכל לשלוט על כל הטעמים, ועל מנת שנייצר עוד ועוד סוגים של מנות מגוונות. מעבר לזה ואין זה משנה בכמה אירועים כבר הייתי מעורב בהם לאורך השנים, בסיום כל אירוע אני מחכה לדבר אחד בלבד. לשיחת טלפון מהלקוחות, לשמוע עד כמה הכל היה מזמין וטעים מבחינתם. הרגע הזו בו אני שומע אותם מאושרים מרומם אותי, ונותן לי את הדרייב להמשיך אל האירוע הבא".

תמרים קייטרינג גורמה מתמחים בהענקת שירות לכל סוגי האירועים בכל סדר גודל, ומעל לכל הם ידועים במגשי אירוח מופלאים.

מבט מהיר באתר הקייטרינג מגלה מבחר עצום של אפשרויות. מגשים על טהרת המטבח האיטלקי, כריכים וטורטיות. ממלכה של גבינות, מגוון עצום של סלטים, לחמים ופוקאצ'ות בטעמים שונים. מגשים של סושי ודגים, מגשים עם מגוון של מלוחים, וכמובן גם מתוקים, קינוחים יוצאי דופן ועוד.

תמרים קייטרינג גורמה – עושים כבוד למטבח הטבעוני

המטבח הטבעוני הוא חלק ממגמה צומחת המשפיעה על כל העולם הקולינרי, ולמעשה הוא הפך להיות פופולרי יותר ויותר גם בקרב מי שהם לא טבעונים אדוקים. גם אצל תמרים קייטרינג גורמה הקהל הטבעוני לא נשאר מאחור, מקבל מקום של כבוד.

"אנחנו חיים ונושמים את המטבח הטבעוני זמן רב, מבחינתנו הוא חלק בלתי נפרד מאורח החיים שלנו. בהתאם לכך מגוון המנות הטבעוניות שאנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו בקייטרינג. החל מקציצות דגים טבעוניות, דרך לזנית גבינות ברוטב עגבניות, שווארמה טבעונית בטורטייה, מגוון סוגים של קישים, עד למגשי מתוקים, סלטים בהרכבים שונים ועוד מכל טוב", ראובן גד הוסיף וסיפר.

צילום: פרו תמר
צילום: פרו תמר

תמרים קייטרינג גורמה – כך בונים אירוע מנצח

הפקה של אירוע חגיגי יכולה להפוך להיות הצלחה ענקית במידה ובוחרים את חברת הקייטרינג המתאימה, כך שאפשר יהיה לספק לאורחים את הטוב ביותר.

הליך העבודה מול תמרים קייטרינג גורמה הוא נוח, נעים ויעשה לכם סדר בראש.

מעבר לאתר המושקע שלהם, תוכלו לשוחח עם יועצי האירועים של תמרים קייטרינג גורמה, כך שתוכלו לקבל המלצה מקצועית אילו מנות לקחת לפי כמות האנשים באירוע, שעת האירוע וסוג האירוע כאשר לכל אחד יש לא מעט משתנים שצריך לקחת בחשבון.

במידה ואתם עומדים לפני אירוע חגיגי כזה או אחר, צרו קשר עם אנשי המקצוע של תמרים קייטרינג גורמה, קייטרינג חלבי מוביל, זמינים עבורכם בטלפון: 03-5508422
אתר
אינסטגרם
פייסבוק