טיפוח ביתי בצ'יק

איך תצליחי לטפח את עור פנייך וגופך בזמן הכי קצר שאפשר ובעזרת מוצרים שיש לך בבית? לפנייך כמה טיפים שאת חייבת לעצמך

צילום: fotolia
צילום: fotolia

חשוב להקפיד מעת לעת על רענון עור הפנים. ולא, בניגוד למה שאת חושבת, את לא חייבת לבקר אצל הקוסמטיקאית בשביל זה; יש כמה טריקים שתוכלי לעשות בעצמך בבית, בזמן שנוח לך.

טיפול מרגיע לעיניים

בראש ובראשונה, נקי את עור הפנים עם סבון או עם חלב פנים ושטפי עם מים, לאחר מכן נגבי בעדינות.
מצרכים: 2 כדורי צמר גפן, תה קמומיל.
זמן: 10-15 דקות (אם יש לך יותר זמן, אפשר יותר, כן?)
מה תעשי? הספיגי את כדורי הצמר גפן בתה קמומיל. אין לך תה קמומיל? הרטיבי אותם במים פושרים.
תרגילים לעיניים: תוך כדי שאת שוכבת על גבך, בצעי מספר תרגילים לעיניים כשהן עצומות: שלחי את מבטך לכיוון רקה אחת, ואז לרקה השנייה. המשיכי להביט, עכשיו ללחי אחת, ואז לשנייה. הביטי אל קצה האף, וגלגלי את העיניים לכל הכיוונים.
לסיום, הסירי את כדורי הצמר גפן מעל עינייך. שטפי את אזור העיניים במים קרים ונגבי בעדינות. בתנועת טפיחות קלות, מירחי קרם עיניים, מסביב לעיניים וקרם לחות על עור הפנים והצוואר (כן, עכשיו זה הזמן להתחיל באיפור).
קחי לעצמך כמה דקות של שקט. טיפול עיניים ביתי הוכח כמרענן הרשמי של הפנים. צילום: shutterstock
קחי לעצמך כמה דקות של שקט. טיפול עיניים ביתי הוכח כמרענן הרשמי של הפנים. צילום: shutterstock

טיפול ממריץ לפנים

נקי היטב את עור פניך עם מים וסבון או חלב פנים.
מצרכים: קרם לחות, מגבת, קוביות קרח (מומלץ עם מיץ לימון).
זמן: עד חצי שעה
מה תעשי? מרחי על עור הפנים הנקי קרם לחות. מעל לקרם הלחות הניחי מגבת ספוגה במים חמים. השאירי את המגבת על הפנים למשך כרבע שעה, תשכבי על הגב עם רגליים מעט מורמות. לאחר הסרת המגבת, עסי לתוך עור פנייך את קוביות הקרח (ממש כמו עיסוי פנים). אפשר לעסות גם את אזור הצוואר. בסיום העיסוי, נגבי היטב את עור פניך.

בתנועת טפיחות קלות, מירחי קרם עיניים, מסביב לעיניים וקרם לחות על עור הפנים והצוואר. זה הזמן להתחיל באיפור.

טיפול פנים וגוף למשקיעניות יותר

טיפול גוף: היכנסי למקלחת. שיטפי עצמך במים חמים, ואז עסי את עור גופך עם פילינג גוף. לאחר מכן שטפי את הפילינג היטב במים חמים. לקינוח ולהשלמת הטיפול העבירי על כל הגוף במהירות זרם מעורר של מים קרים, שיאיץ את קצב זרימת הדם.
טיפול פנים: מרחי את עור הפנים ואזור הצוואר במסכה מחלמון ביצה וכף שמן זית, ושכבי על הגב עם הרגליים מורמות מעט. רצוי להחשיך את החדר ולנוח עם המסכה על הפנים במשך כ-20 דקות. לאחר שהמסכה תתייבש היטב, רחצי במים פושרים. הניחי מגבת הטבולה במים חמים למספר דקות נוספות על הפנים. שכבי על הגב והרימי רגליים למעלה. לסיום, הסירי את המגבת מפנייך, ובתנועת טפיחות קלה, מירחי קרם עיניים וקרם לחות על הפנים. המשיכי לעסות את האזור בתנועות עדינות ומעוגלות. לבסוף מרחי קרם גוף על כל הגוף להרגשת נוחות מושלמת.
טיפ: הורידי את ראשך מטה. הסתרקי הפוך (מהעורף דרך כל הראש לכיוון המצח, ובחזרה). הטיפול ישפר את זרימת הדם באזור הפנים והקרקפת.
לסיום: בצעי כמה תרגילי נשימה: פתחי את פיך ובצעי מספר תרגילי נשימה איטיים, שאיפה ונשיפה. כן, עם כל ההתרוצצויות את לפעמים שוכחת להסדיר נשימה. אה, כן – עכשיו את מוכנה להתחיל לאט עם איפור.
Urban Mom