תערוכת צילומים חדשה מציגה כרזות של בנימין נתניהו לאורך השנים

מעבר להשחתת המרחב הציבורי, כרזות הבחירות הנשכחות ברחובות הן תזכורת לאי מימושן של הבטחות פוליטיות והפרת "החוזה" בין הבוחרים לנציגיו. תערוכה חדשה של רפי מן

כרזה ישנה של בנימין נתניהו. מתוך תערוכת הצילומים של רפי מן
כרזה ישנה של בנימין נתניהו. מתוך תערוכת הצילומים של רפי מן
26 בפברואר 2015

תערוכה מתצלומיו של ד"ר רפי מן, המוקדשים לדמותו של בנימין נתניהו על גבי כרזות במערכות בחירות מאז שנת 1996, תיפתח בסטודיו שוקי קוק במתחם נגה ב-5 במרץ. אוצר התערוכה, שוקי קוק, מסביר שהכרזות הנשכחות, מעבר להשחתת המרחב הציבורי, מוצגות בתערוכה על ציר זמן ומהוות תזכורת לאי מימושן של ההבטחות הפוליטיות, להפרת "החוזה" בין הבוחרים לנציגיו. ד"ר מן הוא היסטוריון וחוקר תקשורת ומחבר הספר "המנהיג והתקשורת – דוד בן-גוריון והמאבק על המרחב הציבורי" שזיכה אותו בפרס ראש הממשלה לשנת 2013.

"דיוקנו של בנימין נתניהו הפך לאייקון הפוליטי המרכזי כמעט בכל מערכות הבחירות מאז 1996", אומר מן, "זהו מבט רטרוספקטיבי באייקון ובגלגוליו בראש חוצות, כמי שנמצא במוקד השיח הציבורי הצעקני המאפיין את מערכות הבחירות בעשורים האחרונים".

כרזה ישנה מתוך תערוכת הצילומים של רפי מן
כרזה ישנה מתוך תערוכת הצילומים של רפי מן

התערוכה תיפתח ב-5 במרץ בשעה 20:00, ותהיה פתוחה לקהל בימים א' עד ה' מ-9:00 עד 18:00. בשבת (14.3) בשעה 11:30 ייערך שיח גלריה בהשתתפות רפי מן. התערוכה תינעל ב-18 במרץ, יום לאחר הבחירות.