אצא לי השוקה גרסת הטייק אווי: משלוחים משוק לוינסקי

מתעצלים לעמוד בפקקים של שוק לוינסקי המשתפץ? שירות מקוון חדש יביא לכם את הפיצוחים, התבלינים, הנקניקים, הגבינות והמעדנים של השוק עד הבית

משלוחים לוינסקי. צילום: יפעת דביר
משלוחים לוינסקי. צילום: יפעת דביר
9 בנובמבר 2017

כמה פעמים חלמתם על דג מלוח, זיתים או פיצוחים משוק לוינסקי והתבאסתם מהדוחק והאין-חניה? לוואקום הזה בדיוק נכנסה מעדניית-גג מקוונת חדשה, שמרכזת את החשקים מבתי עסק באזור ומשנעת אותם עד הבית. "לוינסקי" נפתח לפני ארבעה חודשים כיוזמה של יפעת דביר (45), לשעבר אשת משאבי אנוש שהחליטה לשנות כיוון בקריירה. "המשרד שלי היה קרוב לשוק לוינסקי וכל פעם שהיה לי זמן הייתי יורדת לעשות סיבוב. אני אוהבת את מה שמוכרים שם ומכירה הרבה אנשים שאוהבים אבל לא מצליחים להגיע למרות האיכות והשפע, כי צריך לפנות לזה חצי יום". כשהרעיון נבט היא החלה לבדוק מוצרים ואפשרויות לשיתוף פעולה. "התחלתי למתג קטגוריות וחיפשתי מוצרים שמייצגים את שוק לוינסקי. בדקתי מה אנשים הכי מחפשים והגעתי למסקנה שיש ביקוש לסלטים, חמוצים, גבינות, נקניקים ודגים, פיצוחים ופירות יבשים". נכון להיום רשימת הספקים כוללת את מעדניית חיים רפאל, תבלינסקי – חנות תבלינים, חליטות, סופר פודס וקפה, ומאיר פיצוחים "שאמנם יושב ביפו ולא בלוינסקי אבל מוביל מבחינת איכות". ההזמנות מתקבלות באתר עד יום רביעי בשעה 12:00 ומועברות לספקים. יום חמישי מוקדש לאיסוף מהספקים, ארגון הסלים והעברתם ללקוחות. "כך אני מוודאת שהלקוח מקבל את הסחורה כשהיא הכי טריה שאפשר, וזה חלק מהמיתוג שלנו כשירות למשלוחי בוטיק. אני יודעת עד כמה שירות טוב חשוב ולכן דואגת לכל פרט. ללקוחות יש אפילו את מספר הטלפון האישי שלי".

משלוחים לוינסקי. צילום: יפעת דביר
משלוחים לוינסקי. צילום: יפעת דביר

סלטים מליגה אחרת

האתר מצליח להציע את המעדנים הייחודיים משוק לוינסקי במחיר סביר, במיוחד אם לוקחים בחשבון את החיסכון בזמן, דלק ועצבים. לדוגמה: עלי גפן ממולאים ממעדניית חיים רפאל ב-30 ש"ח לחצי קילו, 150 גרם קשיו ב-18 ש"ח וגוג'י ברי ב-8.80 ש"ח ל-100 גרם. "אלה מוצרים שנתפסים כמותרות לסוף שבוע או לאירוח, אבל הם לא באמת כאלה כי המחיר לא מאוד רחוק מהסופר השכונתי. במחיר שמשלמים על סלט חצילים של חברה מסחרית אפשר להשיג אצלנו סלט של מעדניה, שזו ליגה אחרת".

c1e9220e-1936-4805-bf3a-94ea1ec3106f_P

לאחר פיילוט מוצלח בשכונות עבר הירקון הרחיבה המעדנייה המקוונת והטלפונית את השירות והוא כולל כעת את כל תל אביב, הרצליה פיתוח, הרצליה ב' וכפר שמריהו. בכל יום ראשון מתפרסם בפייסבוק ובאתר מבצע שבועי כגון הנחה על מוצר או על קטגוריה או משלוח חינם על קניה מעל סכום מסוים. בהזמנה ראשונה תוכלו לצפות ל-10 אחוזים הנחה. "אני ממציאה את עצמי כל שבוע מחדש וחשוב לי שהלקוחות יהיו מרוצים. זה הבייבי שלי ואני עושה הכל כמעט לבד. המטרה היא לא להיות סופר אבל כן להגדיל את הקטגוריות ולהציע מגוון רחב יותר של מוצרים. אני מאמינה שזה יקרה בקרוב כי אם בהתחלה אנחנו פנינו לספקים, עכשיו הם פונים אלינו".

משלוחים לוינסקי. צילום: יפעת דביר
משלוחים לוינסקי. צילום: יפעת דביר

 

www.levinsky.co.il , 058-5888754, 054-5512557