האימפריה מתרחבת: קבוצת האימפריאל בדרך לשתי פתיחות נוספות

שני קפה-ברים חדשים של הקבוצה ייפתחו במלונות בוטיק במרכז תל אביב. הקונספט: קפה ארטיזנלי בבוקר, הנג אאוט בצהריים ובר סקסי בערב. על האוכל: אביבית פריאל מהאוזריה

אימפריאל בר. צילום: יח"צ
אימפריאל בר. צילום: יח"צ
13 במרץ 2018

שיתוף פעולה שנחתם בין קבוצת האימפריאל ורשת מלונות אטלס עתיד להניב סדרת מקומות בילוי מסוג חדש על קו התפר שבין בר לבית קפה. בושוויק, הסנונית הראשונה על שם השכונה הטרנדית בברוקלין, ייפתח במלון פבריק ברחוב נחלת בנימין במתכונת all day bar – בית קפה עם ערך מוסף של קוליות בבוקר ובר טרנדי בערב. את הקונספט גזרו בעלי הקבוצה בר שירה, דרור אלטרוביץ' וגלעד ודוד לבנת מברוקלין ואתונה. "מברוקלין לקחנו את ההתייחסות לקפה ומאתונה את האופי. רוב הברים שם בדיוק כאלה, בבוקר הרבה יותר צ'יל ומזמינים לישיבה כיפית ורגועה, עם סטודנטים שבאים ללמוד ופגישות עסקים על קפה או בירה ואוכל טוב, באווירה קצת יותר מגניבה מאשר בית קפה או סטארבאקס. לקראת הערב הם משנים את עורם ונעשים בועטים יותר ויותר. ביוון זה מגיע עד לרמה של אין מקום לזוז ודי ג'יי שמנגן מוזיקה כל כך חזקה שאי אפשר לשמוע את עצמך. אצלנו זה לא יהיה עד כדי כך אבל אהבנו את הרעיון של חלל שיכול לתפקד לאורך כל היום, ושאפשר לשבת בו לאו דווקא באווירת בית קפה. זה מקום שינוע מבית קפה סופר קול לבר באווירה מגניבה", אומר שירה.

קוקטיילים מושקעים. אימפריאל. צילום: בן יוסטר
קוקטיילים מושקעים. אימפריאל. צילום: בן יוסטר

קרפה דיאם: מתחם אוכל ותרבות חדש בטשרניחובסקי

חיים בסרט: הבורקסים הטובים ביותר בתל אביב 

קפה מהחקלאי ואוכל שווקים אורבני

קפה הוא תחום חדש עבור קבוצת האימפריאל המחזיקה בברים אימפריאל קוקטייל בר, לה אוטרה והמוטל בתל אביב ומפעילה את אימפריאל רד במלון כרמים בהרי ירושלים, אך שירה מסביר שמדובר באבולוציה טבעית. "קפה אמנם לא נמצא בדי.אן.איי שלנו, אבל זו התפתחות טבעית. אנחנו מחוברים לליקווידס". הוא מבטיח שאותה העמקה שמלווה את הקוקטיילים תימשך בכל שלבי הקפה, מחומר הגלם עד לתוצר הסופי. שיתוף פעולה עם beanZ, מותג בינלאומי חדש שמקדש את הקפה האיכותי ואת ה-farmer to cup, יהיה המקור לפולי קפה בבחירה קפדנית. "אנחנו הולכים להתמחות בקפה בדיוק כפי שאנחנו מתמחים בקוקטיילים ואלכוהול ונותנים להם את כל תשומת הלב והמקצועיות הראויה. הקפה לא ממותג מהונדורס או וייטנאם אלא מהחקלאי עצמו". חוץ מהפוך ואספרסו יוגשו בבושוויק משקאות קפה דור שלישי כמו קולד ברו ונייטרו, וגם קוקטיילים בשילוב קפה. על תפריט האוכל חתומה השפית אביבית פריאל (אוזריה), והוא צפוי לחבר בין השווקים של תל אביב למה שאנשי הקבוצה זיהו כניו יורקי עכשווי. הרשימה עדיין לא סגורה אבל כנראה שתוכלו למצוא בה גרסה כלשהי להמבורגר וכמה סלטים. "יהיה אוכל מגניב, נגיש וטעים. לא משהו שמנסה להעביר בשורה קולינרית אוונגרדית אלא אוכל שאפשר לשבת לאכול אותו בכיף בלי יותר מדי יומרות. בכלל המקום לא מחפש להיות יומרני אלא בגובה העיניים ולתת מוצר שהוא סופר-טוב".

על האוכל: אביבית פריאל אביחי. צילום: איליה מלניקוב
על האוכל: אביבית פריאל אביחי. צילום: איליה מלניקוב

בבוקר קפה, בצהריים הנג אאוט, בערב בר

הבושוויק ומלון הבוטיק פבריק שבתוכו הוא ממוקם נמצאים בהליכי בנייה וייפתחו בחודש מאי. ארוחת הבוקר לאורחי המלון תוגש בבר ותהיה פתוחה גם לאורחים מבחוץ. בצהריים המקום יתפקד כהנג אאוט קולי, ובחלוף השעות יגביר קצב עד לבר עם ווייב סקסי בלילה. העירבוב בין אורחי המלון ולקוחות עוברים ושבים משקף את החתירה של רשת אטלס לחוויית שהיה כוללת, ולא רק לינה. "בושוויק יהיה מקום דינאמי, שפונה בראש ובראשונה לקהל הרחב", אומרים לסלי אדלר ודני ליפמן, בעלי רשת מלונות אטלס. "הוא ישרת אותנו כדי להרחיב את ממשק היחסים עם האורחים ויאפשר להם להפסיק להרגיש תיירים, ולהתחיל להיות אנשים שחווים מקום". "יש לי תחושה שהבושוויק יביא משהו שחסר בנוף, מקום מגניב שאפשר לשבת בו כל היום", מוסיף שירה. "אני לא חושב שיש הרבה מקומות כאלה בתל אביב שגם עובדים חזק ביום וגם מלאים ושוקקים בלילה". האנשים שמעורבים בקונספט החדש כל כך מאמינים בו, עד שלוקיישן נוסף במרכז תל אביב כבר נמצא בשלבי התהוות ראשוניים.

בושוויק, נחלת בנימין 28, תל אביב. הפתיחה במאי.