בשרשרת דגלים אנושית: תל אביב נפרדת מאיליי לוי ז"ל שנפל בעזה

כמה עצב אפשר להכיל. איליי לוי ז"ל (צילום מסך: טוויטר/ @bencaspit)
כמה עצב אפשר להכיל. איליי לוי ז"ל (צילום מסך: טוויטר/ @bencaspit)

מה עושים עם כל הכאב הזה? משפחתו וחבריו של איליי לוי ז"ל, בוגר תיכון אליאנס ובית הספר לטבע שנפל אמש באסון בחאן יונס, מציעים שתבואו להיפרד ממנו בשרשרת דגלים אנושית שתתפרס מביתו עד לבית העלמין הצבעי בקריית שאול החל מהשעה 12:00. יהי זכרו ברוך

אין מה לעשות עם העצב ביום הזה. האסון הכבד בחאן יונס שהוביל לנפילתם של 21 חיילי צה"ל, פגע בלב השבור גם כך של מדינת ישראל כולה, עם חללים מכל המגזרים והערים שאולי ישתיקו קצת את מכונות הרעל שסופרות מתים לפי מוצא, אמונה ועיר מגורים.

>> סוף העולם לייב: לכולם יש סיבה להשתיק את "דו"ח רולניק"

על תל אביב ירד אבל עם הידיעה על מותו של איליי לוי ז"ל, בוגר תיכון אליאנס ובית הספר לטבע, מ"פ בגדוד 202 ובסיירת הצנחנים. הוא היה בן 24 במותו. והנה משהו לעשות עם העצב הזה: משפחתו וחבריו של איליי קוראים לציבור להצטרף לשרשרת דגלים אנושית שתלווה את מסע הפרידה ממנו היום בצהריים

החל מהשעה 12:00 יתאספו בסמוך לבית משפחתו של לוי ז"ל בשדרות קק"ל 163 מי שמעוניינים להיפרד ולנחם, ובין דרך משה סנה לבית הקברות הצבאי קריית שאול תתפרס שרשרת דגלים אנושי שתלווה אותו ואת משפחתו במסעו האחרון. הלוויה תתקיים בשעה 13:00.

לוי ז"ל עוד הספיק להתראיין לאדוה דדון בחדשות 12 ובו מסר לחברתו את אהבתו והוסיף "שומרים עליכם, עוד מעט חוזרים". חבריו סיפרו עליו כי היה "גבר שמח וחייכן, ערכי וחכם בצורה יוצאת דופן, ונשאר בצבא מתוך אהבת הארץ, רצון לפקד באופן ראוי ולטפח את דור העתיד". יהי זכרו ברוך, מי יתן ונהיה ראויים לו.