התגעגעתם? נטליה אוריירו חוזרת בסדרה חדשה

הדרמה "סנטה אוויטה" כבר יוצרת סביבה הייפ של גדולים בזכות הליהוקים, ובגלל הדמות שבמרכזה: אווה פרון, הגברת הראשונה האגדית של ארגנטינה

נטליה אוריירו בפסטיבל קאן, 2012 (צילום: ויטוריו זונינו סלוטו/גטי אימג'ס)
נטליה אוריירו בפסטיבל קאן, 2012 (צילום: ויטוריו זונינו סלוטו/גטי אימג'ס)

זה רשמי: השעה שלוש בצהריים ובדיוק חזרתם מבית הספר, מוכנים למנת ה"בובה פראית" שלכם. זאת אומרת, משהו די דומה: שניים מהשחקנים הכי חמים בתעשייה הארגנטינאית עומדים לככב ב"סנטה אוויטה" ("Santa Evita"), הדרמה החדשה של סלמה הייק ורודריגו גרסיה – נטליה אוריירו וארנסטו אלטריו.

סדרת הדרמה בת שבעת הפרקים מתחילה לבנות סביבה הייפ של גדולים בזכות הליהוקים, והציפיות ממנה כבר גבוהות. אחת הסיבות היא העובדה שהדמות הראשית תהיה אווה פרון, הגברת הראשונה האגדית של ארגנטינה, אותה תגלם אוריירו.

הסדרה תעסוק בפרון ובגורלה – היא הייתה דמות כריזמטית ושאפתנית, שהשפיעה רבות בתקופת נשיאותו של בעלה, נשיא ארגנטינה חואן פרון. היא זכתה להערצת מעמד הפועלים ולבוז מצד האליטות, ומתה מסרטן בגיל 33 בלבד. גופתה המתינה לקבורה במשך עשורים: היא נחנטה והוצגה לראווה, נקברה והוצאה שוב לראווה בהתאם לנפילתו של הנשיא ושובו לתפקיד, עד שנקברה סופית בכספת בטון כדי למנוע את גנבתה.

"סנטה אוויטה" נמצאת בעבודה כבר שמונה שנים, אבל כעת העונה הראשונה נכנסת לשלבי הפקה בלייבל של דיסני באמריקה הלטינית. הסדרה תצטלם בבואנוס איירס בין מאי לאוגוסט. אחד היוצרים אמר כי אוריירו "עשתה את האודישן הכי מבריק שאישה יכולה לעשות, בגלמה את אווה פרון".

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"