"אל תסתכלו עלינו ברחמים": קמפיין הלבשה תחתונה כזה עוד לא ראינו

דלתא משיקה קולקציית הלבשה תחתונה נגישה ADAPTIX (צילום: מאור כהן)
דלתא משיקה קולקציית הלבשה תחתונה נגישה ADAPTIX (צילום: מאור כהן)

"לכל אחת ואחד מאיתנו מגיע להרגיש ביטחון בגוף שלנו, גם אם יש לנו פגמים שהם לא כמו כולם". כנראה שגם אתם נתקלתם בקולקציית ADAPTIX להלבשה תחתונה נגישה, המיועדת לנשים עם מוגבלויות פיזיות שונות. הנה הסיפור מאחוריו

13 באוקטובר 2024

*פורסם במקור במגזין את*
השנה החולפת שינתה את המציאות שלנו ללא היכר. שום דבר לא נראה ולעולם כבר לא יראה אותו הדבר, וזה נכון לכל תחום בחיי היומיום שלנו. ביממה האחרונה רץ ברשת קמפיין הלבשה תחתונה שמוכיח את הנקודה הזאת בדיוק, והוא עוצמתי וחזק ברמה שגורמת ללב להחסיר פעימה.

>>

הקולקציה החדשה של חברת דלתא הישראלית היא איננה עוד קולקציית לנז'רי לוהטת או קולקציית הלבשה תחתונה שמנסה להתכתב עם הטרנדים הכי חמים, זוהי קולקציה הכי מחוברת למציאות שיש – ובהתחשב במציאות הסוריאליסטית שבה אנחנו חיות בשנה האחרונה, היא חשובה מאין כמותה. קולקציית ADAPTIX היא קולקציית הלבשה תחתונה נגישה, המיועדת לנשים עם מוגבלויות פיזיות שונות (זמניות או קבועות). היא משלבת עיצוב ארגונומי עם ומציעה פתרונות הלבשה קלים ונוחים לשימוש, למשל סקוצ’ים לפתיחה בחלק הקדמי של החזייה במקום סגירת קרסים בגב החזייה.

רותם שדות בקמפיין דלתא ADAPTIX. (צילום: מאור כהן)
רותם שדות בקמפיין דלתא ADAPTIX. (צילום: מאור כהן)

בין המצולמות לקמפיין תמצאו את רותם שדות (25), שהייתה לוחמת בחטיבת חילוץ והצלה ולאחר מכן עבדה כמאבטחת בבית לוינשטיין. לפני כשלוש שנים היא עברה תאונה וריסקה את הקרסול שלה, ובעקבות זאת התפתחה אצלה מחלה עצבית מורכבת. לפני כחמישה חודשים היא נאלצה לקטוע את רגלה."משמח אותי להצטלם לקמפיין שנותן במה לקטועות וקטועי איברים", מספרת שדות, "זה מאפשר לנו להרגיש שייכים ובטוחים בחולשות שלנו, ללא קשר לנכות. מה שנתן לי כוח להתגבר על המשבר שעברתי, זה לראות עוד קטועים שנראים בטוחים בעצמם ובמוגבלות שלהם. אני רוצה להעביר מסר לעולם שגם קטועים רוצים להרגיש נאהבים ולהיות שייכים. לכל אחת ואחד מאיתנו מגיע להרגיש ביטחון בגוף שלנו, גם אם יש לנו פגמים שהם לא כמו כולם. אני מקווה שזה שאני נחשפת יעניק לעוד קטועים ולנכים תחושת ביטחון במוגבלות שלהם".

מצולמת נוספת היא נוי צברי, אשר צולמה לדלתא לראשונה בשנת 2020 בעודה מרותקת לכיסא גלגלים, וכך הגשימה את חלומה להיות דוגמנית – גם של הלבשה תחתונה. צברי הפכה משותקת בגיל 12 כאשר קפצה לבריכה וריסקה חוליה בצוואר. לפני כשנתיים היא הקימה את posSEAble – עמותה המנגישה את גלישת הגלים ואת הים לאנשים עם מוגבלויות, ואף מציעה את הגלישה ככלי שיקומי ללוחמים שנפצעו במלחמה. "אין לנו שליטה על החיים שלנו, ולפעמים אנחנו לא בוחרים מצבים מסוימים – אבל תמיד יש לנו שליטה על מה שאנחנו בוחרים לעשות עם מה שקיבלנו", אומרת צברי. "אנחנו לא רוצים שיסתכלו עלינו ברחמים, שחרב עלינו עולמנו. לרוב האנשים עם מוגבלות יש אחלה חיים ויש בהם הכל".

נוי צברי בקמפיין דלתא ADAPTIX. (צילום: מאור כהן)
נוי צברי בקמפיין דלתא ADAPTIX. (צילום: מאור כהן)

בסוף אוקטובר תושק בדלתא גם קולקציית הלבשה תחתונה נגישה לגברים עם מוגבלויות. בקולקציית הנשים תמצאו גוזייה עם סקוץ’ קדמי (119.90 ש"ח), ותחתונים בגזרות חוטיני, מיני והיי לג עם רכיסת סקוצ'ים בצדדים (49.90 ש"ח). הקולקציה זמינה בשלושה גווני בייסיק: ניוד, חום ושחור. בנוסף, הקולקציה כוללת חולצות יוניסקס נגישות למבוגרים ולילדים, עם פתחים בצדדים המתאימות לאשפוז או לשימוש לאחר ניתוח (49.90 ש"ח).