"האח הגדול" פרק 13: הבחילה שאחרי משימת הממתקים

ההדחה בהפתעה אכן הפתיעה, ומסתבר שהאח הגדול ממש בקטע של שיימינג. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 13

עמי ותמי (מתוך "האח הגדול")
עמי ותמי (מתוך "האח הגדול")
14 ביוני 2018

העונה הנוכחית של "האח הגדול" נפתחה כל כך גרוע, שכל רמז לחימום מנועים (והיו כמה כאלה לאחרונה) מעורר בנו תקוות. כבר ציינו כאן שההפקה משחקת בעיקר על ההדחות, אבל מה שקרה בפרק ששודר אמש (רביעי) היה השיא: הדיירים עמדו מול הדחה בהפתעה – והפעם הייתה זו אורלי שארזה את הפיג'מה המנומרת ויצאה לשלום מהבית.

ברגע הראשון המהלך הזה נראה כמו ויתור פזיז על דיירת חזקה ובולטת – אורלי סיפקה כמה מהרגעים הכי טובים בתוכנית, ולא חכם לקחת אותה מהצופים. אבל אחרי שאפקט ההלם התפוגג הצלחנו להכיר בתחושת המיצוי שמלווה אותנו לאחרונה. את מה שהיה לאורלי להציע בבית היא כבר נתנה, ואנחנו נשארנו עם מניפולציות סטייל אנקל ליאו מ"סיינפלד" ("אני אישה מבוגרת" זה לא טיעון, נשמה). ועדיין, אנחנו נתגעגע.

תמיד להיות בשמחה. אורלי יוצאת מהבית (מתוך "האח הגדול")
תמיד להיות בשמחה. אורלי יוצאת מהבית (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
פרק 12: רגשות רומנטיים נחשבים לבגידה?
פרק 11: הזוועה האהובה שלכם חזרה
פרק 10: בגידות – בעד או נגד?

במרכז הפרק ניצבה משימת הממתקים. מריה וישראל נשלחו לחדר צדדי בתואנה שעליהם לאפות 300 קאפקייקס ומאה טון חלות, שזו דרך לא מאד מתוחכמת לבדוק כמה זמן לוקח להרתיח 60 קילו מגי. זה לא ממש עובד, פשוט כי כרגע שניהם דמויות מצוירות עם לבבות בעיניים.

החיבור הזה מוציא מישראל צדדים יפים – הוא מדבר על מגי במבט של ילד מאוהב, מסביר למריה שהוא מאושר כשהוא רואה אותה ושבחיים לא היה לו דבר כזה. הרגש האותנטי הזה הפך את הרומן המעיק ביניהם לקצת יותר נסבל, אבל בטח יעבור לנו עד לפרק של יום שבת. מריה מצידה מסבירה שאם מישהו הצליח להיכנס לה ככה ללב, זה כנראה לא סתם. בקרוב נקבל פתק מהחבר בבית?

עמי ותמי (מתוך "האח הגדול")
עמי ותמי (מתוך "האח הגדול")

מי שדווקא מקפיד על התנהגות עקבית הוא האח הגדול, שמרגיש יותר ויותר חופשי בביתו החדש. אחרי שניסיון ההרתחה לא עבד, קלט האח שמגי חיבלה במשימת מציאת גולת הזהב במפל השוקולד, וזרקה אותה לעבר הדיירים שמחפשים אותה. האח החליט להקרין את הקטע בפני ישראל ומריה בחדר האפייה, והדגיש כי הם נכשלו במשימה בגללה. לצד ריחות המאפים עלה גם ניחוח מריבת אוהבים, ואכן שוגי ושוג נקלעו למיני-ריב. אנחנו מנחשים שהאח התרווח לו עד לרעיון היצירתי הבא, שלא בושש להגיע.

ישראל ומגי (מתוך "האח הגדול")
ישראל ומגי (מתוך "האח הגדול")

ישב לו האח אי שם במרומים והבחין שמצטברים אצלו ציטוטים עסיסיים של דיירים שלכלכו אחד על השני. הדבר הזה כמובן הפך למשימה נבזית שבה כל דייר מקריא ציטוט וצריך לנחש מי עומד מאחוריו. "כל השוגי ושוגה נהיה יותר מדי סרחנה", שולף האח ציטוט ישן של ישראל. "אין לו כלום, הוא חלול ופה יש רק רע", הוא צולף עם ציטוט של לירז על תומר (שפייר, ממש לא הופתע). ולקינוח הגיש האח את "שטן מהלך על שתיים" של סימה על לירז (תגובה להערה של לירז שלא תעביר את שריטות האוכל שלה לילדים). סימה, במקום לרכך את העניינים, יצאה על לירז, הכריזה שתשרוט את הנשמה של מי שידבר על הילדים שלה – ואיבדה אותנו סופית.

סימה מתחרפנת ("מתוך האח הגדול")
סימה מתחרפנת ("מתוך האח הגדול")

בפינת האירוניה עומד מבויש הרומן הרגשי של מריה ורועי. מגי הפצירה ברועי שלא יאבד את עצמו מרוב אהבה למריה. זאת אומרת, נדמה לנו, כי חוסר המודעות העצמית קצת הימם אותנו. כשהיא הסבירה לו שהוא לא אשם במה שהוא מרגיש כבר היה ברור שהיא מדברת על עצמה. מזל שיש דברים שלא משתנים.

רועי ומגי ("מתוך האח הגדול")
רועי ומגי ("מתוך האח הגדול")

ועוד משהו, לא קשור אבל מעיק: מה נסגר עם נשיקות ה-BFF בין מגי ולירז? מה זה כאן, האינסטוש של נועה קירל?

לא נגענו – ספיישל אורלי

"עשיתי חביאום" (אורלי לא מאמינה בלהסליק)

"קניתי וידאו" (אורלי עומדת בחוד החנית הטכנולוגית של העולם המודרני)

"תראי איך יישרתי אותה, גם היא הייתה מערולה" (אורלי מפרגנת לשינוי של מירב)

"אני בשביל לשמוח הייתי הולכת לפאבס" (אורלי נותנת בראש)

"פה את תעברי ים ר'אמות" (ליין הפאבס החדש?)

מן ספרד אול דה וויי ("מתוך האח הגדול")
מן ספרד אול דה וויי ("מתוך האח הגדול")

עתידות

בין הדיירים החדשים שיגיעו בשבת: סלבס מדרג ב' לכל הפחות.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד