"האח הגדול" פרק 8: האח החדש הגיע עם הרבה הפתעות

פרישת האחות הגדולה הולידה פרק עמוס תככים (סביב טבעול) ומה שנראה כמו התפצלות הדיירים לשני מחנות. וגם - האח החדש נכנס וזה לא מה שציפינו לו. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 8

מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
28 במאי 2018

כמו שהיה אפשר לצפות, פרישתה הפתאומית של האחות הגדולה ודיווחים עוינים על רייטינג פושר הולידו פרק תוסס במיוחד, שכלל גם את כניסתו הרדיופונית של האח החדש. רק שיש דברים שלא משתנים, ובעין הסערה הכי לוהטת בפרק ניצבה חבילת טבעול. על המוקד: לירז.

מה שהצית את האש הגדולה היה משימת התקציב השבועית, אבל לירז הספיקה להדליק את מירב עוד לפני, כשהצהירה שהיא כבר מחכה לימים שבהם שיערה יאפיר והקמטים יופיעו (תודו שזה מקומם). בכל מקרה, לירז ביקשה להזמין חבילת טבעול שמחירה 40 שקלים ועוררה דרמה שלמה בבית. מירב סיננה כי לירז מפונקת והוסיפה שהיא גם החביאה אגוזים (מה?). תומר, הצדיק הנדיב, מיד ניסה לכבות את המדורה עם עוד קצת שמן והזכיר שלמקרר השני בבית קוראים "המקרר של לירז".

מירב בוחשת בקלחת (מתוך "האח הגדול")
מירב בוחשת בקלחת (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
האחות הגדולה פורשת מהתכנית
הכישלון המביך של ההפקה
הדחה מיותרת וסצנות בחדר הכביסה

לזכותה של מירב נאמר שהיא הציעה להכין ללירז קציצות ברוקולי במקום, אך נתקלה בסירוב. "אבל היא צריכה חלבון!", גונן עליה סמואל וגרם לנו לזעוק בלב – אולי שהשניים האלה כבר יעשו משהו עם הרומן האפלטוני הזה? אנחנו לא עומדים בטיזינג.

סמואל באקט ג'נטלמני מינוס חולצה (מתוך "האח הגדול")
סמואל באקט ג'נטלמני מינוס חולצה (מתוך "האח הגדול")

הרוחות ממשיכות להתלהט, ומול לירז ניצבים כעת מירב, סימה ותומר. התקיפה המשולשת מצליחה לשבור לרגע את התדמית החזקה של לירז, שהולכת לפרוק קצת דמעות בשירותים. אנחנו מסכימים שהסגנון שלה מעצבן ומזלזל לעתים, אבל העליהום היה מוגזם.

לירז נשברת בשירותים (מתוך "האח הגדול")
לירז נשברת בשירותים (מתוך "האח הגדול")

עכשיו שימו לב למה שקרה: סמואל התגלה כגבר-גבר שמגן על לירז בפני כולם ("למה היא צריכה לבכות?"), ישראל צידד בה גם כן בפני החבורה כולה, ושמס, תמי ומריה עודדו אותה נמרצות. בקיצור, תהיו מוכנים – הבית עומד להתחלק לשני מחנות.

אחינו החדש

רגע לפני עזיבתה, הדיירים מתלוננים בפני האחות הגדולה כי הבטן מקרקרת והמקרר הלום קרב. האחות, שמשום מה עדיין עובדת על תדמית קשוחה (רגע אחרי היא כבר תכנס אותם בסלון להודעת פרישה שתגרור ים של דמעות), משיבה: "האחות הגדולה תבוא לקראתכם ותוריד לכם קוואקר לחדר השירות". שזה הכי – ייפי יאיי, מתי המחליף שלך מגיע?

אז הוא הגיע. יש אח גדול חדש בבית, והוא הרבה פחות ממלכתי ממה שהכרתם עד היום. למעשה, אם תקשיבו היטב תוכלו לדמיין אותו שרוע בחדרו עם רגליים על השולחן, ג'וינט ביד ובין לבין משוחח עם הדיירים. הסגנון הוא של אווירת סוף קורס בצבא, הדיבור פתוח ונטול מניירות, הטון יומיומי והאווירה הרבה פחות מחויטת. האם הדיירים ירחשו לו כבוד על בסיס סחבקיות או ירגישו שאין מקור סמכות בבית? ימים יגידו. היי, הוא אפילו מבקש עצות מהדיירים על התפקיד החדש. "אל תסיק מסקנות כל כך מהר", מאיר לו סמואל בחוכמה רבה את תמצית ההתנהלות בבית (זה, וכמובן – התקלח מקלחת חריצים בלבד והותיר מים חמים לבאים אחריך).

לירז וסמואל בשיחה על גבריות (מתוך "האח הגדול")
לירז וסמואל בשיחה על גבריות (מתוך "האח הגדול")

לאחר ארוחת שישי, מירב, כוכבת הערב, מכניסה לחדר האח צלחת גדושה במטעמים ומציעה לו לאכול. "מה הבאת?", מפתיע האח. בקיצור כפרה, הופה – פה זה לא אירופה!

בפרק הבא: משימת הרכבת הממשלה תצא לדרך, אז הכינו את כל חובבי שיחות הפוליטיקה בארוחות שישי (או שתברחו מהן).

רגע, על מי מדברים עכשיו? (מתוך "האח הגדול")
רגע, על מי מדברים עכשיו? (מתוך "האח הגדול")

לא נגענו

"אני עושה מקלחות חריצים" (מירב עונה להאשמות בדבר מקלחות ארוכות. TMI!)

"היא שטן מהלך על שתיים" (סימה מפרגנת ללירז)

"תקשיב, אין בן אדם יותר טוב ממני, לא תמצא" (מירב בצניעות)

"יש אנשים שגדלו בקצפת" (ישראל בדודא למילקי)

"אני זוכרת את הפעם הראשונה שבה פגשתי כל אחד ואחת מכם" (האחות הגדולה נפרדת. ברור שתזכרי, זה היה לפני יומיים)

עתידות

סימה ומירב הפגינו אמש חברות מסוג BFF קשה שכללה הצהרת אמונים והורשת נעלי לובטין. נו, חברות מהסוג שגורר אותך למטה. אנחנו מהמרים שתוך שני פרקים גג השתיים יריבו על חביתה ויפרקו את הבסטה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד