השף ג'יימי אוליבר הגיע לארץ ונצפה משוטט בעיר

האם אנחנו עדים לתחילתה של תופעת קונאן אובראיין 2? ג'יימי אוליבר , "השף העירום", הגיע לארץ ומחלק למעריצים יחס לבבי במיוחד. התכוננו להצפת תמונות ברשת

ג'יימי אוליבר. צילום: Jon Enoch
ג'יימי אוליבר. צילום: Jon Enoch
29 בינואר 2019

עד עכשיו זכינו להציץ בו רק דרך המסך, אבל בימים אלה ממש השף העירום ג'יימי אוליבר מסתובב בארץ. בני מזל שזכו לפגוש אותו בשוק הכרמל ובזכאים מעלים פוסטים גורפי לייקים שגורמים לנו לאכול את הלב.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
העוגיות שמביאות את המטבח הדרוזי לאמריקה
תבשילי קדרה חמים ומנחמים לחורף
המסעדות החדשות ששוות יציאה מהעיר

אוליבר, אימפריית קולינריה בינלאומית, נצפה משוטט בתל אביב ומתמקד ביעדים שקורצים לטבעונים. לפנדה פיתה בשוק הכרמל הוא הגיע מצויד מראש עם המלצה לפיתה חצילים, ובזכאים הוא ירד על פיתה ולאפה גם יחד. כל בעלי המקומות שאוליבר ביקר בהם מנועים מלדבר עקב הסכם סודיות, מה שהופך את הביקור לעוד יותר מסקרן. אנשים שהיו בסביבה מוסרים שהשף-סלב משך תשומת לב רבה, ושסועדים שהיו בסביבה ממש עטו עליו. עוד דווח כי למרות מעמדו אוליבר לא מסתובב עם האף בשמיים. הוא הסכים להצטלם, שפע חיוכים ודיבר עם כל מי שפנה אליו. מקורות לא רשמיים מסרו שאוליבר הגיע לארץ כדי לצלם פרק בתכנית טלוויזיה שסוקרת בירות קולינריה בעולם, כנראה בהזמנת משרד החוץ או משרד התיירות. הוא צפוי לשהות בארץ במשך מספר ימים, והרשת כבר גועשת מצילומים והשערות היכן ניתן ליירט אותו. אנחנו מהמרים על תכנית פיתות ומפגש עם אייל שני, אז כדאי להקים אוהל ליד סניפי המזנון.

ג'יימי אוליבר בפנדה פיתה. צילום: מעיין כץ
ג'יימי אוליבר בפנדה פיתה. צילום: מעיין כץ

ג'יימי אוליבר בסך הכול בן 43 אבל נחשב לכוכב בשמי הקולינריה כבר 20 שנה. תכניתו הראשונה "השף העירום" חרכה את המסך. בעקבותיה באו ספר בישול ראשון מני רבים, הזמנה לבשל לראש ממשלת בריטניה דאז טוני בלייר ופרסום בכל העולם. במהלך הקריירה שלו עסק אוליבר בפרויקטים לשיפור התזונה בבתי ספר, והוביל להגברת השימוש בפירות וירקות טריים על חשבון מזון מתועש. אוליבר מחזיק מסעדות בכל העולם, אלא שבשנים האחרונות הכלכלה משפיעה גם עליו. בעקבות ההכרזה על הברקזיט סגר אוליבר שש מסעדות בבריטניה ופיטר מאות עובדים, ומסעדות בבעלותו נסגרו גם באוסטרליה. בכל זאת אין סיבה להיות מודאגים, כי הונו האישי של השף העירום מוערך ב-300 מיליון דולר.

בסך הכל משתלב במרקם המקומי. צילום: מעיין כץ
בסך הכל משתלב במרקם המקומי. צילום: מעיין כץ