המנות הכי מושקעות

מדריך המשלוחים של תל אביב

צפרה

אחת מהמסעדות האסייתיות המשובחות והוותיקות בתל אביב מציעה משלוחים מפנקים של אוכל מסין, מהודו, מווייטנאם וחבלי מדינות שונים במזרח הרחוק. בצהריים אפשר להזמין כאן עסקית מפנקת של תבשיל ואורז ואילו בערב התפריט מזמין אתכם להתפרע על סלטים קטנים מרעננים, טמפורות, כיסונים, תבשילי קארי ומנות נודלז עם ניחוח מסתורי שלוקח כמה דקות לזהות את המרכיבים שלו, אם בכלל.

מתי? ראשון־חמישי 12:00־24:00

איך מזמינים? 6240044־03 או באתר המסעדה

קופי בר ובראסרי

הוכחה נוספת לכך שתל אביב היא אחת הערים הטובות בעולם היא העובדה שאפשר לעשות משלוח מהבראסרי או מהקופי בר. מנות הדגל של הקופי בר מגיעות באריזות מתוקתקות ומפורקות לגורמיהן, כדי שחס וחלילה הקרוטונים של סלט הקיסר לא יירטבו מהחסה הפריכה, ושעוגת הגבינה האלוהית לא תתערבב עם רוטב פירות היער. כל זה מגיע עם תוספת של שתי לחמניות חמימות, מפיות וכלי אוכל. וגם לבראסרי הקסם שלה: תמיד יודעים מה מקבלים ואיך זה עובד בטייק אוויי, ולכן משלוח כאן הוא סיבה למסיבה, לנחמה, לפינוק או סתם לסיום של יום.

מתי? כל השבוע 12:00־24:00

איך מזמינים? 6967111־03 לבראסרי, 6889696־03 לקופי בר (או באתר של שתי המסעדות)

אורנה ואלה

המנות המוקפדות והמדויקות שיוצאות כאן מהמטבח יכולות להגיע היישר אליכם לסלון בלי שתצאו מהבית. לביבות הבטטה המנחמות, סלט הכל הבריא או מנה אלוהית של תבשיל קארי דגים ואורז – כל אלה מגיעות בנונשלנטיות, הן ארוזות היטב ויגרמו לכם ללקק את תחתית קופסת הפלסטיק. אם המוקדן בשירות המשלוחים אומר שזה ייקח שעה לפחות – תאמינו לו, אבל זה שווה כל דקה של ציפייה עד לרגע פתיחת האריזה.

מתי? כל השבוע 12:00־23:30

איך מזמינים? 3001471־03 או באתר המסעדה

מון דילייט

הסושייה האיכותית והמגוונת ברחוב בוגרשוב מנהלת ביד רמה שירות משלוחים מתוקתק שמביא עד לפתח הבית מגשי סושי מאורגנים ומיושרים כמו מסדר של הצבא היפני. אפשר ללכת על קומבינציות אישיות או זוגיות ואפשר לצלול אל התפריט ולהזמין מתוך שלל הניגירים, הסשימים, האינסייד־אאוטים, המאקים והקונוסים. הדגים ושאר חומרי הגלם טריים וטעימים, וכל משלוח מגיע עם ממרח ווסאבי, ג'ינג'ר מוחמץ ומבחר רוטבי סויה, טריאקי, ספייסי מיונז וצ'ופ סטיקס.

מתי? כל השבוע 12:00־24:00

איך מזמינים? 6034442־03

פסטה מיאה

מסעדת הפיצות והפסטה ברמת החייל מכירה היטב את רזי המטבח האיטלקי ומציעה למי שרוצה להתפנק על פיצה מיוחדת ואיכותית מבחר שילובים מעניינים. כך אפשר להזמין כאן מגש פיצה עם סרדינים וצ'ילי טרי, לזניה עשירה ברוטב בשמל והפתעה עונתית: פיצה ספיישל שזמינה אך ורק להזמנות טלפוניות והרכבה משתנה בהתאם להיצע העונתי ולמצב הרוח של הפיצולוג. חומרי הגלם מיובאים מאיטליה ואפשר על הדרך לבקש גם משלוח של פסטה טרייה או רטבים טריים.

מתי? כל השבוע 12:00־24:00

איך מזמינים? 6499346־03

http://www.ornaandella.com/