הוא הוריד 100 קילו. הוא יכול להוריד את החמאס. נתראה על הגג

שגריר של רצון מעולהההה. דניאל ריאן ספולדינג (צילום: Maximilian Koenig)
שגריר של רצון מעולהההה. דניאל ריאן ספולדינג (צילום: Maximilian Koenig)

ביום ראשון יארח הסטנדאפיסט ויוצר התוכן האמריקאי הגאה דניאל ריאן ספולדינג מפגש אינטימי עם תושבי ותושבות תל אביב-יפו, על הגג של בניין העירייה, בו ישתף על חלקו במאבק ההסברה ברשתות החל מהשבעה באוקטובר בחזית התמיכה בישראל. וכן, הוא לא נראה ככה כשביקר כאן בפעם הקודמת

אם מסיבה לא ברורה החלטתם לא לעלות לכנסת עם האוהל שלכם ביום ראשון בערב, הדבר השני הכי טוב שתוכלו כנראה לעשות הוא להתמקם על הגג של עיריית תל אביב-יפו. מדי פעם משחררת אותו העירייה לאירועים מיוחדים שפתוחים לציבור, וכל הזדמנות להגיע אליו שווה את הנוף. ביום ראשון הקרוב תהיה הזדמנות כזאת, אבל הנוף לא יהיה הכוכב המרכזי כי אם הסטנדאפיסט האמריקאי דניאל ריאן ספולדינג.

>> העיר של אבנר ברנהיימר: השכונה ששייכת לי והכיכר שהגנתי עליה בגופי
>> לילה טוב גן מאיר: המשולש הסוער שמדליק את התיאטרון במרכז הגאה

ספולדינג ביקר בארץ באוקטובר 2022 ואנחנו נפגשנו איתו אז לשיחה ארוכה ומעניינת, אחרי שהפך לכוכב רשת ויראלי במהלך מגיפת הקורונה העולמית בזכות ההומור חסר המעצורים שלו, כולל סדרת סרטונים לגבי האובססיה שלו לגנג-באנג עם ישראלים. אם אתם זוכרים אותו עם לוק קצת אחר מזה שבתמונה הראשית, הרי שזה בזכות סדרה של טיפולים כירורגיים וקוסמטיים שעבר בשנה האחרונה ותיעד בערוץ היוטיוב שלו, במסגרתם השיל כ-100 קילו ממשקלו.

כך הוא נראה בביקורו הקודם בישראל. דניאל ריאן ספולדינג (צילום: יח"צ)
כך הוא נראה בביקורו הקודם בישראל. דניאל ריאן ספולדינג (צילום: יח"צ)

ספולדינג יקיים מפגש אינטימי וייחודי עם תושבים ותושבות מרחבי העיר, במהלכו ישתף באופן מעורר השראה בעבודת הסושיאל שלו בכלל ובתקופת המלחמה בפרט, ויקיים שיח של שאלות ותשובות עם המשתתפים. ספולדינג הוא יוצר תוכן מוכר ואהוב בעולם, שפועל תחת הכותרת Power Gay, ונמצא החל מהשבעה באוקטובר בחזית התמיכה בארץ ובמאבק לבניית הנרטיב. חשבונות הסושיאל שלו מגיעים למאות אלפי צפיות, והתוכן שהוא יוצר עוסק במידע מהימן הנועד להזים טענות על אפרטהייד, פינק ווש, אנטישמיות ועוד.

בימים אלה נמצא ספולדינג בעיר, ובין היתר לקח חלק בוועידה הלאומית של הקהילה הגאה בישראל שהתקיימה השבוע (שלישי) במרכז הגאה החדש של עיריית תל אביב-יפו בגן מאיר. המפגש על הגג הינו תוצר של שיתוף פעולה בין "עיר עולם ותיירות" ומועדון דיגיתל של עיריית תל אביב-יפו. הערב הוא מופיע בזאפה תל אביב אבל לצערכם הכרטיסים אזלו. אם תזדרזו אולי עוד תוכלו לתפוס אותו מחר בזאפה ירושלים.