מה לעשות בסוף השבוע? (15.1-16.1)

הרפתקאות סוף השבוע: קותימן, דוקאביב, אלישע בנאי, מחאת זדורוב ופאב הסימטא. ולכם יש את החופש לבחור קותימן אורקסטרה בהופעה

אלישע בנאי וארבעים השודדים. צילום: אופיר בן שמעון
אלישע בנאי וארבעים השודדים. צילום: אופיר בן שמעון
10 בינואר 2016

קותימן אורקסטרה בהופעה 

אופיר יקותיאל זה השם מאחורי האורקסטרה ואנחנו מתערבים שלא היה לכם מושג. בכל מקרה, לרגל היותו אחד מהמוזיקאים המבריקים והחדשניים ביותר בסביבה, הוא גם מגיח לגיגים אדיבים בבארבי. היו בטוחים שאתם רוצים להיות שם. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

מחזקים את פאב הסימטא

כשהכל משתבש ויש כאוס, כשכולם אחוזי פאניקה ומשננים לעצמם ש"הטרור לא יפגע בשגרת החיים" על אף שהחיים פגועים עד העצם; יש מי שקורא להתכנס במקומות שהפכו לזירות, ללקק את הפצעים בצוותא ולנסות להמשיך הלאה. ואם זאת הדרך היחידה בה לא נאבד את זה לגמרי, שם תמצאו אותנו. לפרטים נוספים.

סדרת סרטי דוקאביב ברביעיית פלורנטין

נטפליקס כאן, אבל ראיתם הכל בלייב סטרימינג פיראטי. אנחנו יודעים, ולכן הצעתנו הרלוונטית ביותר היא שתגיעו פעם נוספת לסדרת סרטי דוקאביב ברביעיית פלורנטין. יוקרנו שלושה סרטים, "פרינסס שואו", "אייריס" ו"דיור ואני", שבכל אחד מהם קיים הפוטנציאל למלא את החלל שנפער בהמתנה לסרטי המופת של חורף 2016. לפרטים נוספים.

אלישע בנאי וארבעים השודדים באוזןבר

תמיד חלמתם לדעת איך להקות רוק מסיימות את הלילה של אחרי הופעה? אלישע בנאי וארבעים השודדים הפכו את העניין הזה לקצת יותר פשוט כשפתחו (חלקם) את הוסטל 51. ומה לנו יש להציע? הזדמנות פז למצות עד תום את כישורי הסטוקינג שלכם. רוק און. לפרטים נוספים.

מחאת זדורוב

אם למישהו יש שכל, כדאי שיעשה בו משהו שעתיד לתגמל אותו כמו לכתוב את התסריט המלחיץ במזרח התיכון ולשגר אותו לנטפליקס. זה לא צחוק, אין הרבה סיפורים ישראלים שזכו להילה הוליוודית כמו הסיפור האולטרה-מסתורי של רומן זדורוב, שכולם בטוחים בחפותו. אנחנו מאחלים לצדק ולחמלה. ואולי זאת ההפגנה בשבילכם, אתם תחליטו. לפרטים נוספים.