סוכנות חשאיות בעקבות דובי ורוד בפארק החורשות. העיר של עדי שחם

עדי שחם, מתוך הקליפ החדש. צילום: ליהי אדמון
עדי שחם, מתוך הקליפ החדש. צילום: ליהי אדמון

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: נסיכת האינדי שתחגוג שנה לאלבומה האחרון "אחרונים על החוף" בהופעה בשלישי הזה באוזן. כשהיא לא מתפקדת כסוכנת חשאית, תמצאו אותה בבית הקפה הכי לוהט בפלורנטין

1. לבונטין 7

עד לא מזמן הייתי מציגה את עצמי כעדי הקופאית מהלבונטין, מועדון ההופעות שהוא הבית של הלב, יקיר סצנת האינדי, שאי אפשר להמעיט בחשיבות שלו למוזיקאיות ומוזיקאים מקומיים. בזכות העבודה והבילוי שם הכרתי מוזיקאים אחרים, יצרתי שותפויות מוזיקליות ונוצרו לי חברויות שהולכות איתי. הלבונטין תמיד יהיה חלק מהזהות שלי.

2. P.O.C Café

אני גרה בפלורנטין 7 שנים ולקח לי הרבה זמן למצוא את המקום שלי בתוכה. בקורונה מצאתי את הפהקפה, הקפה הקבוע שלי. מקום של חיבוקים וחיוכים, של שיחות נפש עמוקות עם חברות וחברים ושל עבודה עם הלפטופ לצד הפוך שקדים הכי טעים בעיר. שם אפשר למצוא אותי כמעט כל יום כותבת כתבה למדור יחסים של וואינט, מעלה פוסטים לעמוד אמן או מתאמת ראיונות לפודקאסט שלי.
כפר גלעדי 48 (לרשימת בתי הקפה השכונתיים הטובים ביותר בתל אביב)

פהקפה בפלורנטין. צילום: שלומי יוסף
פהקפה בפלורנטין. צילום: שלומי יוסף

3. ג'וז ולוז

עוד כשהם היו ברחוב גבולות הג'וז נכנסו עמוק ללב שלי עם האווירה המשפחתית, המוזיקה המעולה והלייטנייט הטעים. אוהבת ששואלים אותי בחיוך מה אני אוכלת ומתאימים לי מנה ואוהבת שמחבקים אותי כשאני הולכת. המסעדה נכנסה לשיר מהאלבום החדש שלי אחרי דייט מהחלומות שנגמר בשברון לב היסטרי שלקח לי חודשים להתגבר עליו.
התנופה 7 (והנה מה שהמבקר שלנו חשב על ג'וז ולוז)

המלפוף של ג'וז ולוז. צילום: רן בירן
המלפוף של ג'וז ולוז. צילום: רן בירן

4. סטודיו ביגימוט

עד לפני שנה היה לי אולפן בבית עם מי שהיה בן זוגי. אולפני פינגווין, שבתוכו יצרתי את שני האלבומים הראשונים שלי והתחלתי את הפודקאסט שלי "חייבת שוקולד דחוף" שעוסק בדימוי גוף. אחרי כמה חודשים של חיפוש מצאתי בית חדש ליצירה שלי בדמות אולפני ביגימוט ברחוב אבולעפיה, בין סלמה לקיבוץ גלויות. אולפן קטן עם אווירה חמימה שאני משכירה מהמוזיקאים יונתן לויטל ואלי פיקובר ומאפשר לי להקליט ממנו מוזיקה ופודקאסטים עבור עצמי ועבור אחרים.

5. פארק החורשות

כל פעם שאני קופצת לפארק החורשות אני מגלה בו משהו חדש. גן בוטני קהילתי או אומגה שמיועדת לילדים אבל בלילה כששיכורים היא מצחיקה, שרידים של מבנה היסטורי שאפשר להיכנס אליו אם קופצים מעל גדר או עץ עתיק שאפשר לטפס עליו. מכל ביקור בפארק הזה יש לי זיכרון נעים. אם זה דייט על מחצלת בין העצים או פיקניק עם חברה בשבת בצהריים. שם גם צילמתי יחד עם ליהי אדמון את הקליפ שלי שיצא השבוע לשיר "מי ייקח אותך" ובו אנחנו מגלמות שתי סוכנות חשאיות שמחפשות אחרי מושא אהבה בדמות דובי ורוד.

עדי שחם תחגוג שנה לאלבומה "אחרונים על החוף" בהופעה חגיגית באוזן המחודש בשלישי (17.5). אורחת מיוחדת: אלה שיק בלום. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים