מה מזמינים היום: גם בלי קשר לשבועות, מגיע לכם פיצה כזאת

זה ציפור? לא, זה מטוס? לא, זה סופר פיצה. (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם superpizza_tlv)
זה ציפור? לא, זה מטוס? לא, זה סופר פיצה. (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם superpizza_tlv)

זה תמיד כיף לאכול סלייס דקיק, אבל יש משהו בריבוע העסיסי של פיצה רומאית אוורירית שהופך כל ביס לסערה. ואנחנו אוהבים פיצה סוערת. למזלנו יש בתל אביב מקום שעושה כבוד ענק למסורת הרומאית, כולל תוספות מופרעות. וזה סופר

איזה כיף שתל אביב התרגלה לקונספט של פיצה רומאית. כן, אנחנו עוד מספיק זקנים כדי לזכור איך פעם הסתכלו בתמיהה על הקונספט של לרבע את העיגול, והתייחסו לטוני וספה – הראשונים באמת להצליח עם הפורמט – כאל המצאה פורצת דרך. אז זה לא, זו פשוט דרך אחרת להכין פיצה, ותאמינו לנו – אין דרך רעה להכין פיצה (כן יש דרך בינונית, אבל חייבים להודות, גם פיצה בינונית היא עדיין פיצה). מאז הרבה תל אביבים עברו בנהר, ועם כל הנוסטלגיה לטוני וספה (פאנקיסטים, אנחנו עדיין אוהבים אתכם), יש פיצה אחת שעקפה אותם על התואר הפיצה הרומאית הכי טעימה בעיר – הגיבורה שלנו, סופר פיצה.

>> רגע לפני שבועות: 26 המעדניות הכי טובות, מפנקות ומוצלחות בתל אביב

"סופר פיצה", המיזם הפריך של האופה יובל שניר (בר לחם) והשף דיוויד פרנקל (פרונטו), הצליחה להביא את הטוב משני העולמות של ראשיה ולייצר תמהיל פיצות ענק עם מגוון משגע, תוספות בשפע והמון המון גבינה. זו אחת מהפיצות הכי טובות בעיר גם בלי הפרדה לקטגוריה רומאית, בין היתר בזכות הנדיבות בחומרי הגלם (ולרוב גם מוסיפים איזה ריבוע או שניים מתנה למשלוח). היא פריכה, היא עמוסת תוספות, וכן, היא מרובעת, אבל אל תהיו פרמיטייבים, אם פיצה רוצה להיות מרובעת, זו זכותה. טוב, בסדר, אם אתם גזעני פיצה, לאחרונה נוספה פיצה עגולה לסופר פיצה אז יש גם את זה.

מגוון ענק של תוספות. סופר פיצה (צילום: אסף קרלה)
מגוון ענק של תוספות. סופר פיצה (צילום: אסף קרלה)

מנה מומלצת? האופציות, כאמור, רבות – ואם אתם פחדנים, אתם יכולים ללכת על פיצת ה"פטריות גבינות רומאית" (78 ש"ח, אבל אולי תתפו במבצע צהריים ב-58 ש"ח) שפשוט מפוצצת בטעמי אומאמי וגבינות. אבל לאמיצים אנחנו ממליצים בחום לסובב את הרולטה וללכת על "מגש סופר פיצה" (75 ש"ח), שמביא לכם 3 סוגי פיצה שונים בהפתעה. כמה כיף לקבל פיצה בהפתעה.
יש אופציה לטבעונים? בוודאי – יש כ-3 פיצות שונות על בסיס גבינות קשיו, אבל מכולן אנחנו ממליצים על הפטריות (76 ש"ח), שמגיעה עם רוטב עגבניות, מוצרלה ופרמז'ן קשיו ומלא מלא פטריות שמפיניון.
איך מזמינים? בוולט.
ואם לא בא לי? אז אולי בא לכם משהו סופח ומנחם כמו נודלס זול? כי למה שלא יבוא לכם דבר כזה טוב. אם גם זה לא מעניין אתכם, אז בטוח תמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, יש שם שפע ואור וכל מה שתוכלו לחלום עליו עם שליח.