מה מזמינים היום: את העוף העסיסי, הזהוב והקסום של אהרוני

הקראנץ' שבעוף ינצח. אהרוני'ס פרייד צ'יקן. צילום: מתוך עמוד הוולט
הקראנץ' שבעוף ינצח. אהרוני'ס פרייד צ'יקן. צילום: מתוך עמוד הוולט

מרגע שהעוף המטוגן של אהרוני פגש את בלוטות הטעם שלנו, נשבענו לאהוב אותו כמו שהוא אהב אותנו. ועכשיו אהרוני הפסיק עם ההתחכמויות, וסוף סוף שם את העוף הזה בלחמניה - ובכך יצר את כריך הפרייד צ'יקן שהכי היינו רוצים לפגוש בשעת צהריים רעבה

1 בפברואר 2024

כשמתחשק משהו זהוב, לוהט וקראנצ'י, ספוט העוף המטוגן של אהרוני הוא גו טו שלנו בשרונה מרקט, במשלוח ובכלל. מה לעשות, מרגע שפגשנו באהרוני'ס פרייד צ'יקן, קשה לנגוס בעוף מטוגן אחר מלבדו – הקראנצ' המפואר, הפרגית העסיסית, ומעל הכל הגלייז האני באטר המשגע שהופך כל ביס לסערת רגשות בפה. אין ספק שמדובר בגיים צ'יינג'ר במשחק המטוגן.

>> דוכן נקניקיות חדש הוקם בלוקיישן מיתולוגי, אבל הכול שם אחר

רק מה, עד לאחרונה נאלצנו להסתפק בחתיכות עוף ספורדיות (אם כי ענקיות), בעוד שאהרוני התחכם קצת, ולא הכניס את הטיגוף ללחמניה. במקומה היתה קציצת עוף מצוינת, אבל לא כזו שעונה על הגירוד הספציפי לכריך פרייד צ'יקן. רק לאחרונה המחלטו במקדש הטיגון הזה לתקן את העול, ועכשיו מציעים כריך קריספי צ׳יקן האני באטר – עוף מטוגן בזיגוג דבש-חמאה קטיפתי ומעט פיקנטי בלחמנייה רכה עם חסה, חמוצים אסיאתיים ואיולי סרירצ'ה. הגענו לנחלה.

הקראנץ' שבעוף ינצח. אהרוני'ס פרייד צ'יקן. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם aharonis.group
הקראנץ' שבעוף ינצח. אהרוני'ס פרייד צ'יקן. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם aharonis.group

מנה מומלצת? בעיקרון כל מה שתזמינו יהיה לעניין, אבל בואו – הבאנו אתכם עבור כריך הקריספי צ'יקן האני באטר (64 ש"ח, 78 ש"ח עם תוספת), וזה מה שהכי כדאי לכם לנסות.
יש אופציה לטבעונים? ישנה מנה של ירקות אסייתים וטופו (55 ש"ח), ומכיוון שזה אהרוני נהמר שזה טעים.
איך מזמנים? בוולט.
ואם לא בא לי? אז אתם בטח רוציים משהו מרים יותר. טוב, ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב יש עוד המון אופציות.