מה מזמינים היום: לא יכול להוריד מהפיתה שווארמה הזאת את העיניים

השווארמה של חג' כחיל (צילום: יחסי ציבור)
השווארמה של חג' כחיל (צילום: יחסי ציבור)

את מוסד השווארמה הזה כולם כבר מכירים, אבל עבור מי שאוהב לאכול שווארמה בשעות הקטנות של הלילה, מדובר במצילת נפשות של ממש. תאמינו או לא, היא טעימה לאללה גם אם מזמינים אותה כארוחת צהריים, ולא רק אחרי ערב אלכוהולי

מעניין אם משפחת חג' כחיל, משפחה מוכרת ביפו, ידעו שהם מקימים אימפריה כשפתחו את מסעדת חג' כחיל אי שם באייטיז. ומעניין אם הם ידעו שיום אחד האימפריה שלהם תהיה המקום אליו כל שיכורי דרום העיר נשפכים בסוף, ממש בכיכר השעון, כדי למלא את הפרצוף בשווארמה גם ב-2 וחצי בלילה. אני בטוח שהם גאים. הרי הם מצילי נפשות.

השווארמה של חג' כחיל אקספרס היא לא רק פתרון נפלא לשעות הקטנות של הלילה, אלא עובדת גם – תאמינו או לא – בשעות היום. כן, שווארמה זה לא באטמן, אפשר גם לאכול לאור השמש. אנחנו לא מבטיחים שלא תיפלו לתרדמת עמוקה ומספקת אחרי, אבל זה כבר על אחריותכם. אין אצל חג' כחיל הרבה התחכמויות בתחום השווארמה – פרגית או כבש (לכו על הכבש) בלאפה או פיתה, סלטים נכונים (אל תוותרו הפעם על חומוס, גם אם אתם לא מתים על זה בשווארמה) ויש לכם ארוחת צהריים שתשלח אתכם ללילה טוב. ושיהיה בהצלחה.

מנה מומלצת? אין צורך להסתבך, רק תסתכלו על סופו של הגלגל כבש היפה שבוידאו, ותבינו שאין מנוס – אתם חייבים אותו, ורצוי בלאפה (50 ש"ח).
יש אופציה לטבעונים? שווארמיה היא בהחלט לא המקום הכי ידידותי לנמנעים מבשר, אז אמנם יש פיתה סלטים, אבל בחייכם – מגיע לכם יותר. נסו אולי את רשימת המשלוחים הכי טובים למטה.
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? מה דעתכם על אוכל ערבי פנומנלי? טוב, אם גם הוא לא עבורכם, יש עוד המון אופציות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.