מה מזמינים היום: ספיישל שתמיד מרגיש לנו כל כך מיוחד

פורט 19. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם port19.il
פורט 19. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם port19.il

יש המבורגרים שאנחנו אוכלים כדי לשבוע, יש המבורגרים שאנחנו אוכלים כדי להתפנק על הבשר שלהם - אבל את ההמבורגר הזה אנחנו אוהבים בזכות הר התוספות המיוחדות שתמיד נערם עליו - כי ההמבורגריה הזו תמיד מוצאת משהו ספיישל להעמיס על הקציצה

בין כל הכיף הזה שהוא המבורגר על מכלוליו, יש הרבה חלקים שתורמים הנאה. ולרוב אנחנו באמת נוטים להתמקד באיכות הקציצה, רמת הבשר והחלק שנתן למנת ההמבורגר את שמה – אבל יש מקומות מסוימים שמזכירים לנו שאוכל שופטים ביחד, לא לבד. הפורט 19, למשל, לא בהכרח מחזיק באחת הקציצות הכי מרשימות בעיר, אבל בכל מה שמסביב לה – וואו, איזה קסם.

כי ברשת "פורט 19" משקיעים כנראה יותר מכל מקום אחר בעיר בלשנות ולחדש לעצמם ולקהל הלקוחות שלהם. הספיישלים החודשיים שלהם, שכבר הפכו למיתולוגיה, מביאים כל פעם טוויסט תוספות חדש ומיוחד ולרוב גם עמוס מכדי לדחוס ללחמנייה אחת (אבל הם בכל זאת מצליחים). בכל חודש עם מגישים מנה חדשה שמתבססת על תוספות שקיימות אצלם (אבל בשילובים מפתיעים) או על הפתעות שטרם נכנסו לתפריט (ואז באמת מגיעות ההפתעות). וזה נשמע מופרע, מופרך ותמיד מיוחד. מה לעשות, לפעמים להקת הליווי מתעלה על הזמר הראשי.

אין כאן רגע דל. פורט 19, צילום: מעמוד הפייסבוק של פורט 19
אין כאן רגע דל. פורט 19, צילום: מעמוד הפייסבוק של פורט 19

מנה מומלצת: טוב, אחרי כל ההתרגשות מהתוספות ומהספיישלים, איך אפשר לא להמליץ על ספיישל החודש? פורט קצבים עם גבינת אולד אמסטרדם, בשר מעושן מפורק, דבש מלכות (!), בצל, חסה, מלפפון חמוץ ועגבנייה (68 ש"ח). טעמנו, וזה משגע כמו שזה נשמע.
יש אופציה לטבעונים? אכן, אתם כבר יודעים למה לצפות, אבל הפורט כן הביאו טוויסט – פורט טבעוני (55 ש"ח) עם קציצה מחלבון אפונה, אבקת סלק וקקאו, שמוגש עם איולי טבעוני וירקות, ויש גם רוטב גבינה טבעוני אם בא לכם תוספת אללה איסטור.
איך מזמנים? באתר
ואם לא בא לי? אז אם לא בא לכם המבורגר, אולי הייתם מעדיפים אוכל ביתי משושולת עזורה הוותיקה שבמחנה יהודה? כי אם לא, יש לנו עוד רשמה ענקית של המשלוחים הכי טובים בתל אביב. כאלה אנחנו, וורסטילים.