מה מזמינים היום: הסמאשבורגר הכי טוב בתל אביב מגיע בכלל מרמת גן

האלק, סמאשבורגר. פריז טקסס. צילום: מתוך אינסטגרם paris_texas_il
האלק, סמאשבורגר. פריז טקסס. צילום: מתוך אינסטגרם paris_texas_il

הגעתה של מסעדת "פריז טקסס" מהשכנים ברמת גן היתה חגיגה גדולה, ולא סתם - היא מלאה בהמבורגרים מופרעים, מוגזמים וטעימים לאללה שמצליחים לאתגר אפילו את ההמבורגרים התל אביבים. וכן, הסמאשבורגר שאתם רואים בתמונה זמן גם במשלוח

אנחנו עוקבים אחר התקדמותה של "פריז טקסס" הרמת גנית כבר זמן מה, החל מהשריפה בסניף המקורי, דרך פתיחת הסניף בגבעתיים ועד להשקת הסניף התל אביבי ברחוב הרצל, מרחק משלוח קליל לכל תל אביב. ואם יש מבניכם מישהו שמזלזל בהמבורגר שמגיע מרמת גן, אז כנראה שהוא לא מחובר לדיבור ברחוב, כי הסמאשבורגר שלהם מתחיל לרסק את כל האחרים. למעשה, מבקר אוכל הרחוב שלנו גרס לא פעם ולא פעמיים שהוא נכון להיום מתחרה רציני לתואר ההמבורגר הכי טוב בעיר.

סופר סמאש בורגר. פריז טקסס הרצל. צילום: מתן שרון
סופר סמאש בורגר. פריז טקסס הרצל. צילום: מתן שרון

הנה, למשל, מה שהוא כתב על הסמאשבורגר של הסניף התל אביבי בביקור האחרון שלו: "לא מעט מקומות בתל אביב ניסו לייצר סמאשבורגר מוצלח, וחלקם אכן עשו זו בהצלחה רבה, אבל הסמאש של פריז טקסס היה חוויה ברמה הכי גבוה שדגמתי – שילוב אידיאלי בין בשר מצוין שנצרב על הפלאנצ'ה ליצירת ערבוביה בין פיסות אדמדמות ועסיסיות לחתיכות מושחמות לרמת קראנץ'. האיולי והגבינה התערבבו בחתיכות הבשר, שבעצמם עוצבו לקציצות דקיקות שמרגישות כאילו עומדות להתפרק בכל רגע, אבל מחזיקות עד הסוף. אצבעות הגבינה הוסיפו קראנצ'יות פנימית לצד טעם גבינתי שגיוון את המנה, והבצל המקורמל הוסיף מתיקות מתבקשת ללחמנייה הרכה כמו כריך. איזה ביס מושלם, שגם הצליח לעשות מה שאף סמאש לא עשה עד היום, והשביע אותי עד הסוף".

טוב שהוא קרוב. פריז טקסס תל אביב (צילום אנטולי קריניצקי)
טוב שהוא קרוב. פריז טקסס תל אביב (צילום אנטולי קריניצקי)

מנה מומלצת: ברור שאנחנו ממליצים על הצ'יזי סמאש בורגר (69 ש"ח), שחוץ משתי קציצות סמאש (110 כל אחת), כולל גם גבינת צ'דר כפולה, רוטב צ'יפוטלה ובצל מקורמל. וואו.
יש אופציה לטבעונים? יש המבורגר טבעוני,  עם חלפיניו ורוטב ברביקיו (60 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז אולי תעדיפו כריך צ'יקן קריספי מהמם מאחת המסעדות הכי טעימות בעיר? כי אם לא, יש עוד המון דברים טובים ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. רק היום (ובכל יום).