מה מזמינים היום: קבב מהשוק שמשגע בלוטת טעם בפיתה גיבורים

קורץ לנו מהצלחת. הקבב של שמואל. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של שמואל
קורץ לנו מהצלחת. הקבב של שמואל. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של שמואל

אנחנו אנשים פשוטים - תנו לנו קבב, אנחנו שמחים. והקבב הזה משוק הכרמל הוא פשוט באנקר שמנוני ועסיסי שמצליח להפתיע בכל פעם מחדש. אם רק תצליחו לתפוס אותו ברגע הנכון, מצפה לכם אחת מארוחות הקבב הכי טעימות בכל העיר

5 בפברואר 2024

יש הרבה קבבים בעיר, אבל מעטים מחזיקים באותה הילה שומנית שיש ל"שמואל" שבשוק הכרמל. מאז הגיע לשוק אי שם ב-2006, שמואל חגי הפך את הקבב שלו לשם נרדף למנה הכל כך ישראלי (שקט טורקים, הקבב שלכם אדנה), בין היתר בעזרת בשר איכותי, תערובת מאוזנת להפליא וטחינה טעימה שתשדרג כל פיתה, בטח ובטח פיתה עם קבב.

אם במקרה לא הכרתם את שמואל, אז הו – מצפה לכם חתיכת הפתעה. כל פיתה מורכבת בסבלנות אין קץ, זוכה להרכבה איטית שמתחשבת בכל זוויות הביס, סופחת את טעמי קבב הבקר עם בצל ופטרוזיליה קצוצים ותיבול סודי, מועמס לפיתה עם טחינה, סלט ירקות קצוץ, פטרוזליה, כוסברה ואז מתובל במיץ לימון סחוט. כמה שזה נשמע פשוט, ככה הביס הזה מפתיע בעוצמתו. פשוט נסו, אין איך לטעות עם קבב טוב.

 

מנה מומלצת: אפשר להבין את הפיתוי לקחת ג'בטה, בכל זאת אנחנו אנשים רעבים, אבל הפיתה גיבורים (כן, זה השם שלה. 49 ש"ח) היא פשוט המנה הכי טובה שאתם יכולים להשיג היום. סמכו עלינו, אכלנו אותה המון.
יש אופציה לטבעונים?
תראו, זו בכל זאת קבביה, וזה לא שאנחנו מאחלים לכם ארוחת סלטים – אבל אם כבר, הסלטים של שמואל די מעיפים את הראש, והחציל בטחינה הוא חלום. ובכל זאת, למטה יש את רשימת המשלוחים הכי טובים, ולא חסר שם טבעונים.
איך מזמנים? בוולט, אם תצליחו לתפוס אותם
ואם לא בא לי? אולי בא לכם משהו מיוחד מיובל בן נריה? כי זה שווה. אבל יש עוד המון אפשרויות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.