מה מזמינים היום: חומוס שעושה חשק לכתוב שירה תוך כדי ניגוב

המשורר חוזר. חומוס המשורר (צילום מיקה חזן)
המשורר חוזר. חומוס המשורר (צילום מיקה חזן)

אין דבר שמרומם את הלב שלנו יותר מיצירת האמנות של משורר, ואנחנו כמובן מדברים דווקא על החומוס - אמנות שאפשר ורצוי לאכול. והחומוס של המשורר מביצרון (שכבר היגר לאבן גבירול) הוא מסוג המאכלים שבאמת צריך לכתוב עליהם שירה

6 בפברואר 2024

משורר הוא מקצוע טיפה שנוי מחלוקת. יש מי שיקראו לזה אמנות נשגבת, יש מי שיכנו את זה מובטל. כך או כך, חלפו הימים בהם יכלתם לשבת בקפה כסית, לשרבב כמה מילים על דף תחת השפעת אלכוהול ולהפוך לכוכב בכל המדינה. כמובן שכל עבודה מכבדת את בעליה, אבל בועז חזן הוסיף לתואר "משורר" תואר לא פחות מכובד, ובטח יותר מזין – חומוסייר. והחומוס שיצר הוא באמת מסוג הדברים שכותבים עליהם שירה.

"חומוס המשורר" היה במשך לא מעט שנים סוד ששמור רק לתושבי מזרח העיר, עם לוקיישן באווירה ביתית בביצרון, יחס אישי לכל סועד ומנות חומוס טחונות בגסות שמתנגבות כמו שיר של חיים נחמן ביאליק – בקלילות. מאז השתנה רק דבר אחד: הלוקיישן. חזן נדד עם החומוס והשירה למרכז העיר, הישר בתחילת אבן גבירול, כדי להאכיל גם את המרכזניקים בארוחה מלאה לנגב. החומוס עדיין אחד הטובים בעיר, הגישה עדיין אישית, וגם עכשיו תסיימנו מהצלחת עם שיר חדש בלב ובטן מלאה בכל טוב.

ניגוב אישי וביצה חומה. חומוס המשורר (צילום מיקה חזן)
ניגוב אישי וביצה חומה. חומוס המשורר (צילום מיקה חזן)

מנה מומלצת: הממ… זה חומוס. פשוט תקחו מה שטעים לכם, בהתאם לסגנון החומוס האהוב עליכם. קשה לפספס.
יש אופציה לטבעונים?
הממ… אתם יודעים שזה חומוס, כן? אם בא לכם ממש להתפנק, אז יש גם חומוס עם בשר רידיפיין (39 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? באמת, לא בא לכם חומוס? אוקי, אנשים מוזרים – אולי נצליח לפתות אתכם עם סטייק של בשר חזיר בפיתה. גם זה לא טוב? סבבה, מבטיחים שיפור ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. היא תמיד פותרת כל בעיה (למעט בעיות רפואיות, סליחה).