מה מזמינים היום: אנחנו כבר התאהבנו בכריך הזה. עכשיו תורכם

בונא, באן מי. "באן מי נונג". צילום: מתן שרון
בונא, באן מי. "באן מי נונג". צילום: מתן שרון

לא אכפת לנו אם אתם לא מאמינים בקסמי המזרח, לכריך הבאן מי יש סגולות קסומות. בעצם, אולי זה החזיר בברביקיו שגורם לנו להרגיש ככה. בכל אופן, כך או כך אתם צריכים להזמין לעצמכם את הכריך הוויאטנמי-צרפתי הזה, כי קסם או לא, הוא יעשה לכם טוב

לא שאנחנו רוצים להתרברב, אבל אנחנו ממובילי מהפיכת הבאן מי בישראל. וכשאנחנו אומרים זאת, אנחנו מתכוונים שאנחנו כנראה אכלנו הכי הרבה באן מי מחוץ לגבולות ויאטנאם. מה לעשות, התמכרנו לכריך, התאהבנו בבגט הפריך, ועכשיו זה כל מה שאנחנו צריך. סליחה, צריכים. בכל אופן, אם אתם עוד לא התמכרתם לבאן מי, אז כדאי מאוד שתבדקו את "באן מי נונג" הקטנה שנפתחה במקווה ישראל, ומאז קצת התרחבה ועברה לרחוב הרכבת.

>> זאת העיר שלנו: 7 המלצות מעולות שקיבלנו השבוע בתל אביב

המקום מספק כמה כריכים מהממים מהמנעד הויאטנאמי-צרפתי, ומאז המעבר החל להגיש גם מנות נוספות, אבל אנחנו שומרים אמונים לבאן מי שגרם למבקר אוכל הרחוב שלנו להינות מ"מנעד הטעמים האסייתי שמדלג בין חמוץ למתוק ומלוח לאוממי במהירות של לעיסה, ולמרות שעדיין לא הבנתי מה לעזאזל הופך את הבגט הפשוט לוויאטנמי, הוא ספג מצוין את הטעם, והיווה קונטרת קראנץ' מוצלחת למילוי שבפנים. אבל שם בעצם קורה הדבר המעניין ביותר, במילוי, בפיסות בשר החזיר הטעימות שבפנים. הן מוגשות קרות כמו בויאטנם, ומלאות בטעם מצוין".

ויש גם בצלחת. באן מי נונג (צילום גיא רובננקו)
ויש גם בצלחת. באן מי נונג (צילום גיא רובננקו)

מנה מומלצת? אל תוותרו על מנת הבאן מי קלאסי (62 ש"ח), כי הוא מלא בכל טוב – פטה כבד, חזיר ברביקיו, נקניק חזיר וכל הירקות המרעננים שרק תרצו. שלמות.
יש אופציה לטבעונים? כן, יש באן מי טבעוני (52 ש"ח), עם טופו צלוי ברוטב ברביקיו סיני ומיונז טבעוני, ככה שנשמע מבטיח מאוד.
איך מזמנים? בוולט.
ואם לא בא לי? אז אולי תרצו כריך יותר פאנסי, ואין הרבה יותר פאנסי מכריך הענק של רחל בן אלול. ואם גם הוא לא עבורכם, בטוח תמצאו משהו אחר ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.