מה מזמינים היום: חריימה לא כמו שסבתא הכינה. הוא יותר טוב

נכון שבא לכם לצלול לתוך זה? חריימה. צילום: באדיבות פישופ
נכון שבא לכם לצלול לתוך זה? חריימה. צילום: באדיבות פישופ

אין יותר מחמם גוף ולב מאשר לטבול את הלחם בחריימה, ונא לא להתבייש עם החריף. יש לנו מקום בו הדגים כל כך טריים, עד שאפשר להריח את הים גם מבעד לכל הרוטב הזה. דייג, אוהב חריימה?

אין תל אביבי שלא אוהב את הים. גם אם אתם לא אוהבים את הים, אתם בעצם אוהבים את הים –  ולא רק בגלל הים, אלא גם בזכות מה שהוא מביא איתו: דגים, פירות (חחחח "פירות") ומטעמים בשפע, שמי שיודע למצוא ולטפל בהם כמו שצריך, מכין סעודות של ממש. והיום בא לנו להזמין מנות מבר הדגים (כן, זה דבר) המצוין שלא מקבל מספיק קרדיט, אולי כי הוא תקוע בשרונה.

>> בוקר טוב וברוכים הבאים למעבדת הניסויים החדשה של בנדיקט

פישופ מפתיעים אותנו בכל פעם מחדש. לא רק כי הדגים תמיד טריים וטעימים שם (המקום מתפקד גם כחנות, אז רק טבעי), אלא גם כי הם יודעים לטפל בכל דג בדיוק מופתי, אך פשוט. אין התחכמויות רבות בפישופ, אבל זה בדיוק מה שהדגים מבקשים, והתוצאה היא מקום עם סביצ'ה חלומית, פיש אנד צ'יפס פשוט מושלם והמון מנות דגים שמעיפות את הראש שלנו בחזרה לים, בצלילה עמוקה לטעמים נהדרים.

חריימה בורי של פישופ בשרונה מרקט (צילום: יח"צ)
חריימה בורי של פישופ בשרונה מרקט (צילום: יח"צ)

מנה מומלצת? הפיש אנד צ'יפס (54 ש"ח) ממש מצוין, אבל האמת היא שהדגים שבא לנו כרגע שוחים בתוך רוטב אדמדם יפהפה, כי החריימה פילה בורי (72 ש"ח) של פישופ מצויינת, גם אם אין לה את הפאסון של "אוכל של אמא". הלוואי על אמא שלכם חרימה עם דגים כל כך טריים.
יש אופציה לטבעונים? למצוא אוכל טבעוני במסעדת דגים זה כמו למצוא דג במסעדה טבעונית – אבל אל חשש, יש עוד הרבה דגים בים. שיט, סליחה, התכוונו יש עוד המון אוכל טבעוני ברשימה שלנו למטה.
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? נשארים באזורי המזרח התיכון, אתמול המלצנו לכם על מסעדה איטלקית קלאסית. אבל אם בא לכם משהו שונה, יש לנו המון אופציות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.