מה מזמינים היום: את השווארמה המופתית של מפגש רמב"ם

השווארמה של מפגש רמב"ם (צילום: @peleguy/טוויטר)
השווארמה של מפגש רמב"ם (צילום: @peleguy/טוויטר)

האמת שחיכינו לזה לא מעט זמן, וכנראה שהיה צריך מלחמה כדי שזה סוף סוף יקרה, אבל השווארמיה המצטיינת מבית הבסטה הגיעה למשלוחים בוולט. מוכנים לסיח תערובת כבש ועגל עסיסי שיפוצץ לכם את בלוטות הטעם? כי אנחנו סומכים עליהם רמב"ם שזה בדיוק מה שיקרה

13 בנובמבר 2023

לא היתה שום הפתעה באהבתנו העצומה למפגש רמב"ם. אחרי הכל, זו שווארמה (כבר אוהבים) של הבסטה (ממש אוהבים). כך שהדבר היחיד שאנחנו מרגישים כשאנחנו אוכלים ברמב"ם זו הקלה והנאה. וזה בדיוק צמד הרגשות שאנחנו הכי רוצים להרגיש כרגע. למרבה המזל, בעקבות פתיחה מצומצמת שמתמקדת יותר בשעות הצהריים (לפחות עד ה-26.11, אז יפתחו מחדש גם בערבים), מפגש רמבם הגיע סוף סוף לוולט ולמשלוחה. וזה בשורות נהדרות למי שטעם, ובשורות עוד יותר טובות למי שלא.

למה? כי אלה התגובות שהשווארמה הזו הוציאה ממבקר אוכל הרחוב שלנו, שביקר שם ממש עם הפתיחה. "עוד לפני שהבשר נגע בלשוני, היה אפשר להרגיש את הרכות העננית של הפיתה, שסיפקה כרית פנטסטית לכל מה שנח בתוכה – לשוניות בשר דקיקות ושמנוניות במידה נפלאה שבכניסתן לפה מרגישות כבשר מתובל בעדינות ופריך בחלקים הנכונים, אבל עם כל לעיסה התפרקו ופיזרו עוד ועוד גווני ועוצמות טעם. הטחינה הטעימה התפזרה בינהן (ולא, כמו לרוב, על החולצה שלי) והעמיקה את הטעם הנהדר".

מנה מומלצת? טוב, למרבה הצער גרסת המשלוחים של רמב"ם לא מכינה עבורכם את הפיתה, אז כנראה שהדבר הכי טוב להזמין הוא דיל שווארמה זוגי (170 ש"ח), שיספק לכם את כל המצרכים להכנת הפיתה הנכספת.
יש אופציה לטבעונים? יש סלט עשבים שנראה טוב למדי, אבל אם רק צמחונים תדעו שסלט סביח צמחוני (46 ש"ח) היא מנה הגונה.
איך מזמנים? בוולט או במשלוחה
ואם לא בא לי? אז כנראה שתמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב כי אין סיכוי שגם שם לא תמצאו