מה מזמינים היום: בסוף כולם נכנעים לטאקו, גם הם, גם אתם

טוב, זה ממש נמצא בשם שלכם. טאקו בטאקרייה. (צילום: סער שוורץ)
טוב, זה ממש נמצא בשם שלכם. טאקו בטאקרייה. (צילום: סער שוורץ)

לרוב אנחנו נגד אוכל שאנחנו נאלצים להרכיב בעצמנו - היי, אנחנו משלמים לכם, תעבדו - אבל הפעם יש סיבה לחרוג מההרגל. אחת מהמסעדות המקסיקניות הכי טובות בתל אביב נכנעה לגרסה הקטנה והממזרית של מקסיקו, ואנחנו הרווחנו טאקו במחיר משתלם

יום חדש נפתח, ואיתו התיאבון. בתכלס, אין דרך מוצלחת יותר להתמודד עם בלוז של יום מאשר בעזרת ארוחה, רצוי כמה שיותר צבעונית וטרייה, ואולי גם קלילה כדי לא להתרסק. היי, יודעים משהו? זה נשמע לנו בול כמו יום לארוחת טאקו'ס, ושמנו לב שלפני כשנה, כמעט מבלי ששמתם לב, באחת מהמסעדות המקסיקניות האהובות בעיר (זו טאקרייה, אין צורך לנחש), סוף סוף נכנעו ומציעים גם אופציה לארוחת טאקו, ועוד בהנחה. נשמע כמו פיתרון ליום המאתגר הזה.

>>

"טאקרייה" הפכה די מהר למוסד תל אביבי, בעיקר כי היא נכנסה לתוך חור בבטן שלא ידענו שהיה קיים עד שהוא הגיעה – מקסיקנית רחוב איכותית. הבוריטו שלהם כבר הפך למיתולוגי, הנאצ'וס שלהם שימח אינספור חובבי גבינות והתירס הוואנה שלהם עדיין יגרום לכם לפנטז על קנקון. אז טאקו? ברור שם יודעים איך לעשות חתיכת טאקו. אמנם היא מיועדת רק לחלוקה (ומספיקה לשני אנשים מאוד רעבים או שלושה שפויים), אבל היא מוצעת בהנחה לא רעה בכלל.

תירס הוואנה, טאקרייה. צילום: שי בן אפרים
תירס הוואנה, טאקרייה. צילום: שי בן אפרים

מנה מומלצת: טוב, באנו לפה מסיבה מסוימת, לא? מאז שהושקרה, יש מבצע על ארוחת טאקו לחלוקה, שעולה רק 159 ש"ח עבור 8 טורטיות, 2 סוגי בשר וכל התוספת המתבקשות – פיקו דה גאיו, גוואקמולה, חסה, סלסה ורדה, סלסה עגבניות, כוסברה וליים.
יש אופציה לטבעונים? בגזרת הטאקו תוכלו להזמין סייטן או פריחולס כמילוי, ויש גם בוריטו טבעוני עם או בלי רצועות סייטן (46-49 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז יש לנו הצעה גם טעימה מאוד, וגם מוסרית – ארוחה טבעונית מעולה מאלגריה. ואם לא, יש עוד המון דברים טובים ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, אז אולי שם תמצאו משלוח יותר לטעמכם.