מה מזמינים היום: משהו קלאסי מותאם במיוחד לכל אחד במשרד

אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי. קלאסיק (צילום: יח"צ)
אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי. קלאסיק (צילום: יח"צ)

הויכוח התמידי של מאיפה להזמין הופך קל יותר בכל פעם שנפתח שילוב שכזה - משלוח אוכל שכולל גם את אחת הפיצות הותיקות בתל אביב, וגם את ההמבורגר שהחזיק בכל הכתרים לפני כמה שנים. או בקיצור, השלום מסתתר בקלאסיקות

זה תמיד מתגלה כאתגר הרבה יותר גדול משצפיתם. הזמנה משרדית גדולה, שבליבה השאלה שנתנה למדור זה את שמו. השאלה הזו מסתירה שאלה הרבה יותר מורכבת – מה מזמינים היום שיתאים לכולם. ובכן, לשמחתנו יש כמה מקומות שעשו את הדבר ההומאני, והפכו את התפריט שלהם למגוון. נכון, לא מעט פעמים הגיוון בא על חשבות הרמה, אבל במקרה של "קלאסיק", הרמה ידועה מראש – מדובר בשתיים מהמנות הכי טובות בתל אביב, אם השנה היתה 2010.

גם וגם?! קלאסיק. צילום: מתן שרון
גם וגם?! קלאסיק. צילום: מתן שרון

אם זה לא נשמע מפתה, אז תדעו שלפני שתל אביב נשטפה על ידי פיצות השף והמבורגרי פרימיום בכל פינה, אלו היו הטופ של הטופ – פיצה בזיליקום הטראשית, וההמבורגר הראשון שניסה לפרוץ גבולות, וולפנייטס. היו ימים שלהזמין שילוב של שניהם מאותו המקום היה חלום סטלני ואוטופי של תושבי פלורנטין, אבל שנים אחרי תהילתן, התאחדו שני המותגים ליצירת "קלאסיק", שהפך בפועל לסוג של מסעדה משפחתית בסיסית למדי באזור יהודה מכבי. הם ללא ספק כבר לא הכי טובים, אבל בהם בהחלט הכי קלאסים.

נשההמבורגר של קלאסיק. צילום: יח"צ
נשההמבורגר של קלאסיק. צילום: יח"צ

מנה מומלצת: מבלי להכריע בויכוח האל-מותי בין המבורגר לפיצה, בקלאסיק העדפנו את ההמבורגר, וספציפית את הוולפנייטס ספיישל (66 ש"ח), שלמרות שכיום מגיע עם חזה אווז במקום בייקון, עדיין מזכיר את הצלחות העבר.
יש אופציה לטבעונים?
כמובן, כי גם לכם מגיע המבורגר ו/או פיצה. יש פיצה טבעונית (71 ש"ח) וגם ווג'י בורגר (56 ש"ח, על בסיס חלבון סויה, אפונה, פטריות שמפניון ובצל).
איך מזמנים? באתר הבית
ואם לא בא לי? אתמול בדיוק הצענו לכם פסטה שאשכרה שורדת יפה משלוח, שזה גם נדיר וגם סוגר את רצף האוכל הבסיסי ביותר. בא לכם משה יותר מורכב? יש עוד המון אפשרויות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.