מה מזמינים היום: מרק כמו של סבתא שיעשה טוב לכם ולחיילים

מרק, חיבוק ותרומה לעוטף. סופלייר (צילום יח"צ)
מרק, חיבוק ותרומה לעוטף. סופלייר (צילום יח"צ)

יש לנו בתל אביב בערך 15 ימים נטו בשנה שאפשר לקרוא להם "חורף", ובימים כאלה חייב כל אדם להזמין מרק חם ומהביל. אבל איזה מרק? ומהיכן? יש לנו תשובה מתבקשת: מרק מזמינים ממקום שמתמחה במרקים, ואם על כל מנה שאתם רוכשים נתרמת מנה לחיילים, אז בכלל. ועוד עם קרפלעך

19 בנובמבר 2023

יש לנו בתל אביב בערך 15 ימים של חורף אמיתי בשנה, ומה שקורה עכשיו בחוץ מספיק כדי להיספר במכסה החורפית השנתית, לאוורר את המעילים והצעיפים, והכי חשוב: לזמום מזימות מרקים ולפנטז על קערות מהבילות, סמיכות ועשירות במרכיבים שמסתחררים להם בתוך נוזלים לוהטים ומתובלים היטב.

>> חדשות האוכל: ההמבורגר של NG עובר צפונה
>> חדשות האוכל: יוסי שטרית עובר לסנדוויצ'ים

בניגוד להזמנת משלוחים רגילה, שמתבצעת כבר כמעט כבדרך אגב ובבחירה קז'ואלית בין פיצה, המבורגר, נודלס ושווארמה, הזמנת מרק במשלוח דורשת ריכוז, מחקר ועיתוי מושלם. דבר ראשון צריך להחליט באיזה ז'אנר של מרקים בוחרים, אחר כך לאתר באפליקציות את המקומות שמצטיינים בכך, ולבסוף צריך גם ללחוש את תפילת הגשם כדי שלא תפציע השמש ויחזור החמסין בזמן שאתם ממתינים לפינוק החורפי שלכם. מכיוון שהזמן קצר והחורף חמקמק, אנחנו ממליצים ללכת היום על בטוח, ואין הרבה דברים בטוחים יותר מסופלייר, פופ אפ המרקים החורפי שחזר אלינו לא מזמן לשנתו הרביעית ברציפות.

חמים וטעים ותורמים. סופלייר (צילום יח"צ)
חמים וטעים ותורמים. סופלייר (צילום יח"צ)

כל מקום שמתמחה במרקים צריך לקבל תשומת לב מיוחדת בימים כאלה, אבל בסופלייר הכריזו לכבוד העונה החדשה ולכבוד המלחמה החדשה על מבצע מיוחד שבמסגרתו על כל מנה שרוכשים הלקוחות, נתרמת מנה לטובת החיילים והמפונים בכל רחבי הארץ, מה שנותן משנה תוקף לפתגם העל-זמני של חכמי "בלי סודות", "תאכל מרק תהיה חזק".

מנה מומלצת? ביום כזה אנחנו הולכים על קלאסיקה: מרק עוף כמו של סבתא עם לוקשן דקיקים (39 שקלים למנה, 59 שקלים למנה זוגית), מוסיפים לזה קרפלעך (18 שקלים) ומחזקים את הגוף, את הנפש, את העורף ואת החזית בלגימה רעשנית אחת. אשכנזי לכם? אוקיי, אז מרק גונדי פרסי עם כופתאות עוף וחומוס עצומות בניחוח לימון פרסי משכר (39 שקלים למנה, 59 שקלים לזוג) ותוסיפו לזה גם את הגארליק מאנקי ברד המעולה שמכינים במקום (18 ש"ח). פרסי לכם? אז מליגטוני הודי מתובל ומהביל (59/39 שקלים). נגד הודים בטח אין לכם שום דבר.
יש אופציה לטבעונים? יש מרק כתום מושלם ויש את לחם השום האדיר שהזכרנו לעיל.
איך מזמינים? דרך וולט או בלוקיישן החדש בלינקולן (סעדיה גאון 24).
ואם לא בא לי? אם ביום כזה אתם לא רוצים מרק, אין לנו איך לעזור לכם וגם אם היה לנו איך, לא בטוח שהיינו רוצים. נגמרו הימים שהיינו סובלניים. התפכחנו. תאלצו להסתפק ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב. ככה זה עכשיו.