מה מזמינים היום: בורגר כל כך קלאסי שהוא ראוי להיתלות במוזיאון

כמה פשוט ככה מושלם. ההמבורגר של מיטבר בורגר (צילום: יחסי ציבור)
כמה פשוט ככה מושלם. ההמבורגר של מיטבר בורגר (צילום: יחסי ציבור)

אל תשאלו שאלות מיותרות - המבורגר שמגיע ממסעדה עם ותק של כמעט שלושה עשורים, ומאחד את כל הניסיון הזה למנה קלאסית פשוט מושלמת. כי כשאתה יודע שאתה קלאסי, לא אכפת לך להיות קצת סליזי. כן, אנחנו עדיין מדברים על המבורגר

נהיה הראשונים להודות בזה: עם כל המאמץ שלנו לרדוף אחרי כל המקומות החדשים, המסעדות הטרנדיות וההמבורגרים הטריים, לפעמים גם אנחנו נוטים לשכוח את הקלאסיקות. הן היו כאן עבורנו בזמנים קשים, הרבה לפני שהקולינריה התל אביבית התפוצצה למגון רחב של כיפות שום ותוספות, וחלקן הנכבד לא איבד מהקסם הראשוני, גם אם בדיעבד הוא נראה כמו קסם קצת תמים. ואחת האהובות עלינו בגזרה הזו היא ללא ספק מיטבר – מסעדת הבשר המצוינת, שלפני זמן מה שלחה את ידה להקמת המבורגריה, והיא מצוינת לא פחות מהמקור.

מיטבר | צילום : ספיר קוסא
מיטבר | צילום : ספיר קוסא

שני הסניפים של המיטבר בורגר – בשרונה ובכיכר דיזנגוף – מוציאים תחת ידם אינספור המבורגרים מדויקים שלא שכחו את מה שהביא אותם למעמד הראשוני שלהם בתור אחד ההמבורגרים הטובים בעיר, לפני שהיו הרבה. הנה, למשל, מה שכתב מבקר אוכל הרחוב שלנו כשנפגש שוב עם הבורגר הותיק בגרסתו החדשה: "באמת שלפעמים, עם כל התוספות, קל לשכוח כמה חשוב הבסיס. ההמבורגר הבסיסי והנהדר הזה של מיטבר מזכיר במה חשוב להתמקד. אני בדרך כלל מנסה להימנע מלהשתמש בשם התואר 'פשוט', גם כי הוא מטעה לחשוב על דלות וגם כי הוא נשרף על ידי תעשיית ריאליטי האוכל, אבל זה באמת אוכל פשוט ומצוין".

בורגר קלאסי של המיטבר (צילום: מיטל סלומון)
בורגר קלאסי של המיטבר (צילום: מיטל סלומון)

מנה מומלצת? ובכן, יש רק שתי אופציות אז ההתלבטות די קלה – המבורגר (54 ש"ח) או צ'יזבורגר (58 ש"ח). בהצלחה.
יש אופציה לטבעונים? בהחלט, גם לכם יש את אותה אופציית הבחירה בין המבורגר רידיפיין טבעוני (59 ש"ח) לצ'יזבורגר רידיפיין עם צ'דר טבעוני (64 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט, משלוחה בתן ביס או עדיף – באתר המסעדה.
ואם לא בא לי? אז מה אתם אומרים על עוף מטוגן בלחמניה? אה, לא? בסדר, בסדר – יש מלא אופציות אחרות ברשימה שלנו, שאוספת את מיטב המשלוחים תל אביב שלנו.