מה מזמינים היום: ערימה ענקית של פירות ים, מבלי להתריס

תראו את הערימה היפה הזו. גוצ'ה. צילום: נמרוד סונדרס
תראו את הערימה היפה הזו. גוצ'ה. צילום: נמרוד סונדרס

אנחנו אוהבים פירות ים. יש אנשים שלא, אבל זה בסדר, הם פשוט לא צריכים להזמין פירות ים. אבל אנחנו צריכים להזמין פירות ים, כי יש לנו קרייב לפירות ים והדבר היחיד שיכול לפתור אותו הוא... ניחשתם נכון - משלוח טעים מהמקום הזה

למרות שתל אביב היתה מאז ומתמיד בירת החטאים (בעיני אנשים מסוימים) של ישראל, אין לנו יותר מדי מקומות שמתמחים בעיקר בהכנת פירות ים. אז נכון, תמיד אפשר להזמין מנת שרימפס מאיזה בר דגים או למצוא קלמארי מטוגן בבר נסתר – אבל אנחנו אוהבים ללכת אל המומחים, אלו שמציעים את כל הדרכים האפשריות לערימת פירות ים יפה כמו שאנחנו אוהבים, מבלי להתריס. זה שלנו, לא שלכם.

גוצ'ה האהובה מדיזנגוף עושים בדיוק את זה כבר שנים. ובכל זאת, רק לפני כמה שבועות, מעשה ונדליזם פגע במקום. זה לא עצר אותם בשום צורה, וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים בהם. פסטות פירות ים, בשר סרטנים, שרימפבורגר, תבשיל מוקיקה ברזילאית, שרימפסים בכל דרך אפשרית וכל חלומות פירות הים שלנו במקום אחד. אם זה לא חופש, אנחנו לא יודעים מה כן.

 

מנה מומלצת? אם בא לכם להתפנק באמת, אז פסטה בשר סרטנים ושרימפס זו קלאסיקה באמת מיוחדת, גם אם יקרה (102 ש"ח), אבל אם בא לכם משהו סולידי, שרימפס בכל רוטב יהיה תענוג (77 ש"ח).
יש אופציה לטבעונים? מצטערים, זה לא בדיוק המקום הנכון לחפש תחליפים.
איך מזמנים? דרך אתר הבית
ואם לא בא לי? אז אולי תעדיפו שווארמה טורקית מנמל יפו? יופי, שמחים שמצאנ- אה, לא? טוב בסדר, יש לנו עוד המון אופציות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.