מה מזמינים היום: פיצה לא סודית, לא טרנדית ולא מיוחדת. רק מעולה

זו הפיצה של הפיצה, במסעדת הפיצה (צילום: עדי פועה וענבל קורמן, שצילמו את הפיצה)
זו הפיצה של הפיצה, במסעדת הפיצה (צילום: עדי פועה וענבל קורמן, שצילמו את הפיצה)

גם אחרי שתל אביב עברה מהפיכת פיצות של ממש בשנים האחרונות, עדיין קשה לנו לעמוד בפני הנאפוליטנית הוותיקה הזו, והתור הארוך מוכיח את זה בכל פעם מחדש. אה, ואל תשכחו לקנח בפיסת בצק ענקית במילוי מתקתק, כי אם כבר מסורת, אז עד הסוף

מה הסוד של פיצה טובה? שאין לה סוד. זה בדיוק הקסם של המאכל האיטלקי הזה. הוא פשוט, מינימליסטי, בצק, רוטב, גבינה ואולי תוספת, אם ממש חשוב לכם להתפרע. ובתוך ארבעת אבני הבניין האלה אפשר לשחק עם אינספור אפשרויות, אבל פיצה נמדדת בפשטותה. וכיאה לשמם הכל כך פשוט, "הפיצה" זה המקום שהכי כיף להזמין ממנו פיצה פשוטה, בלי תוספות יוצאות דופן, צבעים מפתיעים או קציפות פיסטוק. פיצה, כמו שהיינו מזמינים משם פעם.

הפיצה בבוגרשוב. צילום: אלון ראובני
הפיצה בבוגרשוב. צילום: אלון ראובני

לא ברור לנו מתי "הפיצה" שבבוגרשוב הפכה למקום שיש בו תור תמידי, אבל היא בהחלט הרוויחה את המעמד. מעבר לאווירת הפיצרייה הקלילה אך לא שכונתית, המוצר עצמו מספק את כל מה שאנחנו רוצים מפיצה נפוליטנית פשוטה – בצק קליל ודק, גבינה איכותית ובכמות, רוטב עדין ומדויק ובעיקר הקשה הפריך הטעים הזה. מנה כיפית, פשוטה, שתזכיר לכם בדיוק למה אתם אוהבים את המאכל המושלם הזה – כי הוא פשוט, וכי הוא טוב.

הפיצה בבוגרשוב. צילום: אלון ראובני
הפיצה בבוגרשוב. צילום: אלון ראובני

מנה מומלצת: פיצת הבית (67 ש"ח) היא תמיד הימור בטוח – רוטב עגבניות, מוצרלה, פטריות, פרמזן, שום ופטרוזיליה. כל מה שטעים, על הפיצה שלנו, שלום ותודה רבה.
יש אופציה לטבעונים? על חלק נכבד מהפיצות אפשר לשים גבינה טבעונית במקום הרגילה (למשל, על פיצת הבית), ועל אלו שלא ניתן – אפשר תמיד להתקשר ולנסות לשכנע.
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? מה, לא טוב לכם המלכה של אוכל הרחוב? אז מה דעתכם על המלך – המבורגר? ועוד אחד ענק. כי אם לא בא לכם משפחת מלוכה, יש עוד המון דברים טובים ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. זה עדיף על המלך צ'ארלס.