מה מזמינים היום: השמש יצאה, הגיע הזמן לשחק עם קצת חריף

משהו מחמם לב וגוף. פאננג של "התאילנדית בהר סיני". צילום: מתוך עמוד הוולט של המסעדה
משהו מחמם לב וגוף. פאננג של "התאילנדית בהר סיני". צילום: מתוך עמוד הוולט של המסעדה

החום שנפל עלינו כמו שמש ביום בהיר (נו מה, זה מה שזה) עשה לנו חשק להוציא קצת אנרגיות עם מנה חריפה וטעימה. למעשה, אנחנו יודעים בדיוק איזה מסעדה תאילנדית פינתית תדאג לנו לאיזה קארי לוהט שיגרום לנו קצת להזיע

שומעים את הצליל היפה הזה? כן כן, אתם לא מדמיינים – אלה קולם של קרני שמש על האספלט התל אביבי. הקיץ מתקרב ועומד לפנינו שבוע חמים, אז כדאי שכבר תוציאו את הכל עכשיו ותזמינו מנה תאילנדית חריפה שתגרום לכם להזיע כהכנה לעתיד לבוא. ככה אנחנו, מאמינים בשיטת אמבטיית הקרח. או יותר נכון, אמבטיית פלפלים חריפים.

>> המבורגר הפופ-אפ של DePi, הצמצום של פיפי'ז ועוד חדשות אוכל

יש הרבה תאילנדיות בעיר, אבל אין אחת שעושה זאת כמו "התאילנדית בהר סיני", שאולי אוחזת בשם טיפה מסורבל, אבל גם במנעד רחב של מנות תאילנדיות שעשויות כמיטב המסורת, עם טוויסטים קטנים שהופכים אותן למנות מיוחדות, צבעוניות ובעיקר מנחמות. וביום שכזה אין ספק שהחריפות המצוינת של חלק מהמנות תוכל לעזור עם להזיע החוצה את הכל, אז כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לתפריט ולחפש כמה שיותר פילפלים אדומים שיגרמו לכם להשוויץ, כמו שאומרים ביידיש. או שפשוט תלכו על המנה המומלצת היפהפיה שלנו. כך או כך, זו הדרך לנצח את החום.

פאד תאי של התאילנדית בהר סיני. צילום: אנטולי מיכאלו. סטיילינג: דינה אוסטרובסקי וירדן יעקובי
פאד תאי של התאילנדית בהר סיני. צילום: אנטולי מיכאלו. סטיילינג: דינה אוסטרובסקי וירדן יעקובי

מנה מומלצת? חריף? מחמם? זה בדיוק הזמן להזמין פאננג (68 ש"ח) – מנת קארי אדום ממרכז תאילנד, עם בוטנים, לוביה תאילנדית, ברוקולי, חלב קוקוס, רוטב דגים, סוכר דקלים, ליים ובזיליקום. יאללה, בחרו עוף או בקר, זרקו את האורז פנימה ותבלו.
יש אופציה לטבעונים? הרבה! חלק שלם בתפריט מוקדש למנות עיקריות צמחוניות וטבעוניות, כשאפילו יש גרסה טבעונית לפאננג (68 ש"ח).
איך מזמינים? בוולט.
ואם לא בא לי? אז אולי אתם לא רוצים להזיע. מוזר, אתם ישראלים. ניחא, בטוח תמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.