מה מזמינים היום: את ההגזמה הכי גדולה בתולדות האוכל הישראלי

אההה הבננו, לחצל כמו חציל. הסביח של עובד. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם sabich_oved
אההה הבננו, לחצל כמו חציל. הסביח של עובד. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם sabich_oved

אתם מכירים את המנה הזאת, כי כולם מכירים את המנה הזאת. מה לעשות, מיתוג מוגזם עובד יותר טוב מכל דבר אחר, והיא קיבלה את המיתוג "המנה הטובה ביותר ביקום". בסדר, אנחנו יכולים להתמודד עם הגזמות כל עוד האוכל טעים. ולמזלו, הוא טעים

29 בפברואר 2024

באופן טבעי, אנחנו חושדים בכל אדם שמחמיא לעצמו. ואם המחמאה מופרכת, ככה ברור עוד יותר שצריך להיזהר. אבל הכרזתו של הסביח של עובד על היותו "המנה הטובה ביותר ביקום" היא הצהרה כל כך מופרכת, עד שאנשים התחילו להאמין בה. ויש להודות, המותג של עובד דניאל גדול יותר מהאוכל – החל מהלינגו הייחודי שהמציא ("לחצל", "לבצבץ" או "לרוץ על כל המגרש") ועד להפיכתו לשף סלב על בסיס הכנת סביח. בקיצור, המיתולוגיה כבר כל כך עצומה עד שקשה להבדיל בין חציל לביצה.

>> קרקס אמריקאי: ניסינו את הבורגר של שייק שאק וקלטנו את הקטע

מיתולוגיה בצד, כשמתמקדים במנה של עובד באמת מדובר בסביח שהשם ישמור. לא יודעים מה בנוגע ליקום, אבל בגבעתיים זו בטוח המנה הכי טובה, והיא בהחלט נלחמת בסביחים הכי טובים של תל אביב בכבוד רב. במשלוח אמנם מחמיצים את ההזדמנות ליהנות משיטת ההזמנה, אבל אל דאגה – גם בוולט שואלים בדיוק בשפתו של עובד. והתוצאה הסופית תמיד פוגעת בדיוק במקום הנכון בבטן. אתם יודעים איזה, המקום ההוא שתמיד חסר בו סביח.

מנה מומלצת: מה אתם מסתבכים? פשוט תסתבחו. סליחה, אנחנו מושפעים מתחדישי הלשון של עובד. התכוונו לסביח (30 ש"ח). למה מה עוד תזמינו במקום כזה?
יש אופציה לטבעונים? טוב זה ממש לא קשה ואתם מכירים את הנוהל – פשוט תבקשו בלי ביצה. על לא דבר.
איך מזמנים? בוולט לרוב חלקי תל אביב (סורי יפו)
ואם לא בא לי? אז אולי תרצו שניצל בבגט, קלאסיקה אמתית. ואם בא לכם משהו מודרני יותר (או נטול פחמימות, כי כמה אפשר), יש עוד המון אפשרויות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.