מה מזמינים היום: את המנה הכי לא כשרה שיש, רגע לפני הכשר לפסח

סטייק לבן, מי ומי. צילום: מתוך עמוס פייסבוק של "מי ומי".
סטייק לבן, מי ומי. צילום: מתוך עמוס פייסבוק של "מי ומי".

תראו לנו תל אביבי שעוד לא טעם את מנת הסטייק חזיר בפיתה של מי ומי, ונראה לכם טבעוני. או לפחות שומר כשרות. אבל כל מי שלא נמנע מבשר מטעמי מוסר, או חזיר מטעמי יהדות - אתם כבר בטח יודעים עד כמה הקסם הנושן של המנה הזו כל כך טעים. ואם לא, או וואו, ברוכים הבאים לעולם חדש

סליחה עם קוראינו שומרי המסורת, כי את המנה הקלאסית הזו של תל אביב אנחנו לא עוזבים גם עבור אלוהים. כי מדובר במנה אלוהית, ואיזה אל לא היה רוצה שנטעם מתענוגות החזיר-בפיתה? למעשה, אם תשאלו אותנו, העובדה שסטייק מבשר חזיר נכנס לפיתה בכזו רמה של התאמה ושלמות, עד שזה אקט כמעט אנטי דתי לא לאכול אותו. אז בלי כוונה להתריס, היום אנחנו ממליצים בחום על אחת המנות הכי עסיסיות בעיר, מיתולוגיה של ממש לחוטאים שאנחנו.

>> העם דורש אוכל עדתי: 21 המסעדות העממיות הכי טובות בתל אביב

בתל אביב – עדיין העיר החופשית במדינה, מיינד יו – למנת סטייק חזיר בפיתה יש רק מקום אחד אמיתי – המקור, המי מי של הבשרים. שזו מסעדת "מי ומי" הוותיקה, שעברה גלגולים רבים, החליפה בעלות, נסגרה ונפתחה, שרדה את עבודות הרכבת, הקורונה והמלחמה – ועדיין, מנת הסטייק לבן בפיתה שלהם נשארה כפי שהיתה לפני ארבעים שנה. קלאסיקה אמתית, טעימה רצח, וגם במקרה, אם שאלתם, הדבר הכי לא כשר שתוכלו לאכול היום.

עובדים קשה מהבוקר?הגיע הזמן לארוחת צהרייםבואו לאכול במי ומי באווירה של פעם!סטייקים ושיפודים בלי סיבוכים מיותריםדרך בגין 35 תל אביב

Posted by ‎מי ומי‎ on Monday, June 12, 2017

 

מנה מומלצת: הרגע אמרנו, לא שמתם לב? סטייק לבן בפיתה (65 ש"ח ושווה כל שקל).
יש אופציה לטבעונים?
בעיקרון החומוס של מי ומי ממש מצוין (29 ש"ח), אבל בכל זאת מדובר במסעדת בשרים אז קשה לנו להגיד שזה בהכרח רעיון טוב להזמין מסטייקיה משלוח טבעוני.
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? ובכן, תמיד יש אופציות נוספות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. היא מלאת הפתעות ומכילה את כולם.