מה מזמינים היום: את ההמבורגר הביתי של פלורנטין, ומעבר לה

ביס שתמיד אפשר לסמוך עליו. בנץ ברדרס. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם benz.brothers
ביס שתמיד אפשר לסמוך עליו. בנץ ברדרס. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם benz.brothers

יש כל כך הרבה המבורגרים מצוינים בתל אביב - מי כמונו יודע - אבל לפעמים אנחנו חייבים להודות שלא בא לנו על מגדלי תוספות ומפלי גבינה. ובכל פעם שזה קורה, ולמען האמת זה קורה לא מעט, יש בית המבורגרים אחד שאנחנו חוזרים אליו בכל פעם מחדש. רק אל תדברו על אריק

נשברה לנו הלסת. באמת, לפעמים זה מרגיש שהמבורגים בתל אביב הפך לקטגורייה תחרותית שבנויה על גודל, משקל ומידת המופרעות. שלא תבינו לא נכון, אנחנו אוהבים המבורגר מצופה במגדל בייקון-גבינה-סופגניה כמו כל אחד – אבל לפעמים יש חשק למשהו עם קצת יותר קלאס שלא משחק איתנו במשחק ה"האם תצליחו לשרוד אותי". לפעמים מה שבא לנו זה המבורגר פשוט וטוב, בלי התחכמויות מיותרות, בלי ניסיון להפוך למשהו אחר. אתם יודעים, המבורגר. המאכל הזה שפעם כולנו אכלנו לפני שהוא נהיה רק עוד רכיב בכריך תוספות.

ובכל פעם שבא לנו לאכול פשוט ומושלם, בנץ ברדרס תמיד מספקים את הסחורה. למרות שכבר נפתח סניף שני של בנץ באבן גבירול, זה עדיין מרגיש כמו אותו מקום קטן בפלורנטין שמכין המבורגר מצוין (וממש לא יקר) מבלי לחפש הפתעות יוצאות דופן. קציצה עסיסית וטעימה לאללה שנצלית תמיד לאותה מידת עשייה מדויקת על הגריל, איולי ברביקיו מתקתק, רוקט, עגבניה ובצל סגלגל ומרוכך. באמת שלא צריך יותר מזה (אבל אם בכל זאת אתם רוצים, אפשר להוסיף תוספות במחירים הגיוניים מאוד).

מנה מומלצת? אין באמת הרבה אפשרויות בבנץ, וזה בדיוק מה שיפה – קחו את ההמבורגר המושלם שלהם (46 ש"ח), שימו לכם איזה תוספת שרק בא לכם ושלום על ישראל.
יש אופציה לטבעונים? אפילו אופציה נאה – רידיפיין ויגן (55 ש"ח), קציצת רידיפיין צלויה על הגריל עם איולי שום טבעוני וירקות בהתאם למסורת של בנץ. לצמחונים יש את הבנצמחוני (42 ש"ח, נסלח להם על השם), שבנוי על גבינת חלומי מטוגנת וריבת בצל.
איך מזמינים? יש שני סניפים שזמינים בוולט – פלורנטין ואבן גבירול
ואם לא בא לי? אוקי, אז בטוח תמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. כי מאיי גאד כמה משלוחים מעולים יש שם.