מה ראינו בלילה: 6 סדרות חדשות ושוות שהחזיקו אותנו ערות השבוע

כן, זה בדיוק מה שחסר לנו עכשיו. Fallout (צילום: יחסי ציבור/אמזון פריים וידאו)
כן, זה בדיוק מה שחסר לנו עכשיו. Fallout (צילום: יחסי ציבור/אמזון פריים וידאו)

הפתעה גדולה בנטפליקס, אחת מסדרות השנה עם קולין פארל, ג'וליאן מור מכינה ארגזים לפרסים, וסדרה פוסט אפוקליפטית שהיא בול מה שאנחנו צריכים עכשיו. השבוע הזה היה גדוש בטלוויזיה מצוינת - ואנחנו כאן כדי לסכם, למיין, לסנן ולדאוג שתבזבזו את הזמן שלכם בצפייה במקום לבזבז אותו בחיפושים

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. מראש אנחנו לא מכוונים גבוה: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו להנהלה אם לא אהבתם את אחת ההמלצות. לכבוד תחילת השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות במקום אחד לטובת הלילות המתים בשבוע שלפנינו, מדורגות על פי מידת התעופה שלנו עליהן. גם השבוע לא הולכים לישון.

>> מביכוש: 25 רגעי הקרינג' המחרידים של הטלוויזיה בישראל
>> איזראל אנד צ'יל: הסרטים הישראלים הכי טובים בנטפליקס

1. שוגר // אפל TV+

יש לנו השבוע בציר נדיר באיכותו של סדרות שהצטרפו לשירותי הסטרימינג, ו"שוגר" היא באמת משהו מיוחד. יש לכם פה את קולין פארל בתפקיד בלש פילם נוארי שהקטע שלו זה להיות נחמד, ולא רק שהוא הולך לגרוף על הדמות המבריקה הזאת מועמדויות לפרסים, מסתמן שהיא מצטרפת למאגר הסדרות הטובות ביותר של השנה. למעשה, אם היא הייתה משודרת בשירות סטרימינג קצת יותר פופולרי – לא הייתם מפסיקים לשמוע עליה.

2. Fallout // אמזון פריים

זו כבר פעם שנייה תוך שנתיים שאנחנו מקבלים סדרה מצוינת שמבוססת על משחק מחשב, דבר שנחשב עד כה על סף הבלתי אפשרי. וזה לא שפתאום נמצאה נוסחה, כמו שפתאום הבינו שאם רוצים להפוך משחק לסדרת טלוויזיה, כדי לבחור במשחק עם נרטיב. והנרטיב הקסום של "Fallout" מתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי מבוסס היסטוריה אלטרנטיבית, עם עולם מופלא שבו הטכנולוגיה הגרעינית הביאה להתפתחות הייטק מבוסס אטום וגם להשמדת העולם (בול מה שאנחנו צריכים עכשיו), פלוס סיפור יפה על אישה צעירה שיוצאת אחרי 200 שנה מהמקלט הגרעיני בו התחבאו אבות אבותיה וביבי. סדרה שווה במיוחד לחובבי הז'אנר.

3. ריפלי // נטפליקס

הזהרנו כבר בשבוע שעבר שקורה כאן משהו חריג ברמתו, והנה גם מבקרת הקולנוע יעל שוב הצטרפה ונתנה את חותמת האיכות לעיבוד הסדרתי המיוחד הזה של "מר ריפלי המוכשר", אפלה ומורכבת בהרבה מהסרט החביב כשלעצמו בכיכובם של מאט דיימון, ג'אד לאו וגווינת' פאלטרו לפני כ-25 שנה, סדרה יוצאת דופן באיכות שלא פוגשים כמותה הרבה בנטפליקס.

4. מרי וג'ורג' // Starz+

הסיפור העסיסי על המלך ג'יימס הראשון והמאהב שלו, שסורסר בידי אמו כדי להפוך אותה (ואותו) לאנשים המשפיעים ביותר בממלכה, הוא סיפור אמיתי שהפך זה מכבר לחלק מהמיתולוגיה המלכותית של בריטניה. העיבוד הזה של סטארז, שיש לקוות שיגיע מתישהו גם לדיסני+, לוקח אותו צעד אחד של נועזות קדימה, ומסתמן כאחת הסדרות הסקסיות והמטונפות של השנה. בקיצור, תנו כבר את כל הפרסים של 2024 לג'וליאן מור ובואו נתקדם.

5. "פרזיט: האפורים" // נטפליקס

שום דבר שהקוריאנים עושים כבר לא יפתיע אותנו, בטח לא אחרי הסיטקום על הברנש שמגלה שארוסתו הפכה לצ'יקן נאגט, ובכל זאת הופתענו מהרמה הגבוהה של הלהיט הקוריאני החדש של נטפליקס. גם מבחינה טכנית וגם מבחינה עלילתית, סדרת המד"ב-אימה הזאת לחלוטין ברמה בינלאומית גבוהה עם אפקטים שעושים אפילו ל"דברים מוזרים" בית ספר. אם אתם לא נרדמים בלילות, הסדרה הזאת תדאג לתת לכם תירוץ טוב.

6. סטאר טראק: דיסקברי 5 // פרמאונט+

עלילותיה של מדענית החלל מייקל ברנהאם מגיעות לסיומן. היא התחילה בתור הדמות הכי מעניינת בתולדות "סטאר טראק" וסיימה כמו עוד קפטן אבוד בחלל, וגם "דיסקברי" התחילה כמו ניסיון לחולל מהפכה בפרנצ'ייז, הוגלתה למאה ה-32 כדי שתפסיק להפריע לקאנון וסיימה בתור מחווה מהלכת ל"סטאר טראק: הדור הבא". ובכל זאת מגיעה לה פינאלה ראויה, ובכל זאת נקווה שהיא תקבל אותה.