מה ראינו בלילה: 5 המלצות צפייה שהחזיקו אותנו ערים

הגרסה הישראלית נעשתה ב"תקציב של בופה לארוחת בוקר". "אופוריה" (צילום: יחסי ציבור)
הגרסה הישראלית נעשתה ב"תקציב של בופה לארוחת בוקר". "אופוריה" (צילום: יחסי ציבור)

עוד שבוע גדוש ביותר מדי דברים לראות הסתיים לו, ואנחנו כאן כדי לסכם אותו, למיין, לסנן ולדאוג שלא תבזבזו את הזמן: כל מה שראינו ואהבנו השבוע בסטרימינג, ב-yes וב-HOT. ויש פה משהו כמעט לכל אחת

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. אנחנו מכוונים מראש נמוך: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו בקבוצת הפייסבוק הסודית "מה רואים היום". לכבוד סוף השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות הליליות במקום אחד לטובת בינג' הסופ"ש המסורתי.

הצעירה הבועטת: "אופוריה"

לפי כמות הטראפיק שההמלצה הזאת הביאה אפשר להסיק ש"אופוריה" היא אחד הלהיטים הגדולים של תחילת 2022, ובצדק רב. דרמת הנעורים של HBO יצאה אל עונתה השנייה בתנופה יצירתית גדולה והיא נוגעת בכל המקומות הכואבים של גיל ההתבגרות בזמננו, עם אפס התנשאות ודידקטיות ועם זנדאיה שהולכת להיות הסופרסטארית הגדולה של הדור הזה. אם יש סדרה שכנראה אסור להחמיץ השבוע – הנה היא. אל תגידו שלא אמרנו.

הקומית והמרגשת: "טוני נולד מחדש"

אף אחד לא חשב שריקי ג'רוויס הסרקסטי יכול למלא את חיינו בכל כך הרבה פיל-גוד, אבל איכשהו הסדרה הנטפליקסית שלו על אלמן שמנסה לא להתאבד אחרי מותה של זוגתו הפכה להיות אחת הדרמות הקומיות הטובות והמרגשות של השנים האחרונות. כן, יש כאן גם כמויות מפתיעות של קיטש ועלילה מעט פשטנית, אבל עם לב כזה גדול והרבה מהקומדיה הקרינג'ית המפורסמת של ג'רוויס אפשר לחיות גם עם זה. ולחיות זה העיקר.

המפתיעה והמטלטלת: "לגדול בין זאבים"

לא מעט פצצות סרחון הביאו לנו בשנים האחרונות הניסיונות של שירותי הסטרימינג לייצר להיט מד"ב, והעונה הראשונה של "לגדול בין זאבים" מבית HBOmax – שמגיעה אלינו באיחור של שנה וחצי – נראתה תחילה כמו עוד ניסיון כושל של רידלי סקוט להנגיש את הז'אנר לקהל צעיר, אבל מי שנשאר עד סוף העונה קיבל תמורה מלאה לזמן שלו עם סדרה שהתפתחה לכדי מסע פילוסופי מרתק ומטלטל על טיבה של האנושיות ומשיכתה האפלה לדת. סדרה וואו.

המקריפה והנוסטלגית: "ארכיב 81"

קחו קצת אסתטיקה של וידיאו מהאייטיז, ערבבו בתעלומה מסתורית ומלחיצה למדי מההווה, וקיבלתם את הלהיט הבלתי צפוי של נטפליקס מהשבוע האחרון, סדרת אימה פסיכולוגית שתקריפ לכם את הצורה ולא תתן לכם לישון בלילה. יצירת מופת זאת לא, אבל יש כאן מתח, יש כאן טוויסטים ויש כאן אימה אמיתית, ויש ימים שבהם לא צריך הרבה יותר מזה. "ארכיב 81" היא מתנה לחובבי הז'אנר – אבל לא רק.

העסיסית והצהבהבה: "שערוריה בריטית למדי"

כולם אומרים שזה ממתק אמיתי, ואם כולם אומרים אז זה בטח נכון, ובאמת, מה כבר יכול להיות רע במיני-סדרה של ה-BBC עם השחקנים הכי טובים בבריטניה שהיא גם דרמה תקופתית וגם שחזור דוקו-דרמטי של סקנדל בריטי עסיסי? שני החלקים הראשונים באנתולוגיה, "שערוריה אנגלית למדי" עם יו גרנט ו"שערוריה בריטית למדי" החדשה עלו בסופ"ש הזה ל-HOT VOD ואם אתם אוהבים אנגלים ושערוריות – זה הערב הגדול שלכם.