מה רואים הלילה: הסדרה הגדולה של זמננו בעונה אחרונה בהחלט

"יורשים", פוסטר העונה הרביעית והאחרונה בהחלט (צילום: יחסי ציבור/HBO)
"יורשים", פוסטר העונה הרביעית והאחרונה בהחלט (צילום: יחסי ציבור/HBO)

הנה מלחמת אחים אחת שאנחנו לגמרי כן בעניין שלה: "יורשים" האדירה חוזרת לעונה רביעית ואחרונה. נכון, יש בחוץ סערות הרבה יותר גדולות כרגע, אבל לעזאזל, חיכינו לרגע הזה יותר משנה ואנחנו ממש לא מתכננים לוותר על התענוג

זהו, זה קורה, וההייפ לא היה יכול להיות גדול יותר: אנחנו כבר סיכמנו את שלוש העונות הראשונות שלה, התאבלנו על העובדה שהעונה הרביעית שלה תהיה האחרונה, ואנחנו מוכנים מאוד להיפרד מ"יורשים" הענקית, הדרמה-קומדיה-אופרה-מחזה-שייקספירי-מדור-הפיננסים הכי טובה בטלוויזיה, שפרצה לחיינו כמו משום מקום לפני חמש שנים והפכה למפלצת של ציטוטים, פרסים, עלבונות, ממים והימורים על מי יעמוד בראש חברת הענק וייסטאר-רויקו כשיעלה רולר הכתוביות האחרון בהחלט.

העונה האחרונה הסתיימה, כזכור, בטוויסט מסעיר במיוחד אפילו בסטנדרטים של "יורשים": דווקא אחרי שהאחים לבית משפחת רוי – קנדל, רומן ושיב, כי אף אחד לא סופר את קונור – הצליחו סוף סוף למצוא את עצמם באותו צד של הקרב ולהתאחד בשביל למנוע מהאבא המדהים והנורא שלהם, לוגן רוי, למכור את החברה ליזם טק סקנדינבי אקסצנטרי (הוא אמור להיות אילון מאסק שוודי וחתיך? כן הוא כנראה אמור להיות אילון מאסק שוודי וחתיך), מתברר שדווקא טום, בעלה הסמרטוט של שיב לוחש לאוזנו של לוגן הדלפות כבר עונה שלמה – וכך הם מוצאים את עצמם לראשונה לבד בלב ים, בלי מקום בדירקטוריון ובלי השליטה בתאגיד שהם כל כך חשקו בה.

אז נכון, יש בחוץ סערות הרבה יותר גדולות ודברים מאוד מותחים מסוג אחר לגמרי בטלוויזיה – אבל לעזאזל, חיכינו ליום הזה כבר שנה שלמה, ואנחנו ממש לא הולכים לוותר על הפרק הראשון בישורת האחרונה של המאבקים הפנימיים במשפחת רוי. זו מלחמת אחים שאנחנו לגמרי בעניין שלה.

"יורשים", עונה רביעית ואחרונה, ימי שני (החל מה-27.3) ב-22:00, ביס, הוט וסלקום טיוי