מכת ברד: 8 קוקטיילי ברד שוברי שרב

הברד האלכוהולי חוזר בלחיינו בגרסה בוגרת, איכותית ויצירתית יותר. שמונה קוקטיילים שיקפיאו לכם את המוח ויעשו לכם את החיים יפים

קוקטייל בסושיאל קלאב. צילום: אנטולי מיכאלו
קוקטייל בסושיאל קלאב. צילום: אנטולי מיכאלו
17 ביולי 2016

מרגריטה בטעמים/ טאקריה

בטאקריה אפשר ללגום מרגריטה קפואה בשלושה טעמים, כולם מבוססים על טקילה ומחיות פרי טבעיות. מלבד מרגריטת הליים הקלאסית הטעמים מתחלפים ואפשר למצוא מנגו, תות, ובקיץ – גם מרגריטת אבטיח טרי. והשוס הגדול: החבר'ה הצליחו לפתח שיטה מיוחדת כך שאפשר ליהנות מהמרגריטות הקפואות גם בשירות המשלוחים החדש, עד הבית! (30־32 ש"ח).

טאקריה

Four Seasons/223

ב־223 הוותיק והאהוב מציעים קוקטייל של ברד אולדסקול, כזה שנמזג על גבישי קרח כתוש. Four Seasons הוא השם: וודקה בתיבול הדרים, אבטיח טרי, אשכולית אדומה, למונגראס, ליים והכל מעוטר בקוויאר ליצ'י שמתפצפץ בפה (49 ש"ח).

ל-223

קוקטייל ב-223. צילום: אנטולי מיכאלו
קוקטייל ב-223. צילום: אנטולי מיכאלו

פלמינגו/ לה אוטרה

בלה אוטרה, הקאריבית של אנשי האימפריאל, לקחו כמובן את הברד האלכוהולי ברצינות כמו כל קוקטייל שיוצא תחת ידיהם: תמיד אפשר למצוא כאן פלמינגו: טקילה אל חימדור רפוסאדו, שרטרז ירוק, ג'ינג'ר, היביסקוס, ליים, אננס וקנה סוכר, ונוסף עך כך ברד משתנה, למשל הג'אנגל בירד – רום בקרדי 8 ורום אפלטון vx, מרטיני ביטר, אננס, שקדים, פסיפלורה וליים (44 ש"ח)

לה אוטרה

קוקטייל בלה אוטרה. צילום: אנטולי מיכאלו
קוקטייל בלה אוטרה. צילום: אנטולי מיכאלו

מרגריטה קפואה/ ברנינג טאקוס

עוד מרגריטה קפואה אפשר למצוא במזללה המקסיקנית ברנינג טאקוס, אבל שם מדובר במרגריטה קלאסית ונשכנית שמכינים בבלנד על המקום. טקילה, ליים וטריפל סק, בלי טיפת סוכר. זה מה שנקרא מרענן אמיתי. כשיש מנגו טרי מכינים ממנו מיץ ואז יש גם גרסת מנגו חנפנית ופירותית מעט יותר (37 ש"ח).

ברנינג טאקוס

ג'ק קולדה/ סושיאל קלאב

בסושיאל קלאב, אולי המסעדה עם הבר הכי שמח בתל אביב, מציעים שני קוקטיילים הנמזגים ממכונת ברד. ג'ק קולדה הוא וריאציה בועטת על פינה קולדה – ג'ק דניאלס עם אננס, קרם קוקוס וליקר אמרו. טומיס מרגריטה קפוא הוא הגרסה של הסושיאל למרגריטה עם טקילה אל חימדור רפוסאדו, מזקל דל מגוואי ושרבט ליים ביתי (45 ש"ח)

סושיאל קלאב

קוקטייל בסושיאל קלאב. צילום: אנטולי מיכאלו
קוקטייל בסושיאל קלאב. צילום: אנטולי מיכאלו

אגס שיכור/ טפאו

בטפאו, מחלוצי הקוקטיילים בעיר, יכינו לכם ברד בבלנדר עם ההזמנה. תוכלו לבחור באגס שיכור (המוגש באונמי ובטפאו משנת 2000) – אגסים מבושלים ביין, קינמון וציפורן הנטחנים יחד עם וודקה, יין וקרח. התוצאה: מעין גרניטת אגסים מתובלת ומתקתקה. יש גם ג'ין דאון – טייק אוף על פינה קולדה: מיקס של חלב משומר וחלב קוקוס עם ליקר מאליבו, ג'ין וקישוט של רסק תותים. קיטש, אבל נותן בראש (44/38 ש"ח)

טפאו

קוקטייל בטפאו. צילום: אנטולי מיכאלו
קוקטייל בטפאו. צילום: אנטולי מיכאלו

A girl has no name/ דאבל סטנדרט

בדאבל סטנדרט, החנות־בר קוקטיילים החדש והסופר מקצועי, אפשר ללגום ברד יצירתי ומקורי בשם המתחכם A girl has no name: וודקה, אוזו, אובר (ליקר העשבים המקומי), נענע, אננס וליים (48 ש"ח).

דאבל סטנדרט

האנה בננה/ קוקטייל אנד דרימס

בקוקטיילס אנד דרימס הפלורנטיני מציעים האנה בננה – מעין גרסת ברד קפואה של מאי־תאי ובננות: בננות טריות, סירופ שקדים ביתי, קוניאק, רום וליים. זה קוקטייל שהתחיל בגרסה "רגילה" ועם המעלות שטיפסו החליטו לנסות "לברד" את הקוקטייל, ואכן המרקם של הבננות מושלם לברד (38 ש"ח).

ידידיה פרנקל 4 תל אביב