"הדרך היחידה שלי היא להיות אישה עצמאית, חזקה ויוצרת"

סנדי בר (41), שחקנית ודוגמנית, נחשפת בפרויקט צילום מיוחד

סנדי בר. צילום: ניר אריאלי
סנדי בר. צילום: ניר אריאלי
28 בספטמבר 2017

"אני זוכרת אותי כילדה, ילדת סנדוויץ' שראתה עצמה כילדה הגדולה, העצמאית, ששואפת קדימה ללמוד ולבצע הכי טוב שאני יכולה. בחוג הריקוד, בפסנתר, בשחייה, בלימודים ואחר כך בקריירה הראשונה שלי שהחלה בגיל צעיר מאוד, בהיותי בת 18. הקריירה נמשכה, התגלגלה וצמחה, התחתנתי והקמתי משפחה כשמלוא תשומת הלב הופנה להיותי אימא לאחר שליאם שלי נולד. השקעתי את כל כולי באימהות ונהניתי מכל דקה.

[tmwdfpad]לימים התקבלה ההחלטה להתגרש. היה לי חשוב לטפל נכון ובעדינות בפרידה ובאיחוי השבר המשפחתי. לאחר שנים של זוגיות ומערכות יחסים מגיל צעיר, אני אם חד הורית שמגדלת את ליאם, משקיעה ושומרת על התא המשפחתי שלי.

אבל פתאום הבנתי שעדיין לא הצלחתי לממש את הקריירה שתמיד רציתי, את הקריירה שבה אני יוצרת יצירה שלמה, מההתחלה ועד הסוף, קריירה שבה אני המובילה והמשפיעה. הבנתי שהשנים שעברו הוקדשו לבניית המשפחה ושהגיע הזמן להפנות משאבים לבנות את עצמי.

לחשיפות נוספות:
לירז צ'רכי
אסי לוי
דורית רביניאן
יובל שרף
חנה מיננקו
אפרת גוש
תאלין אבו חנא
אורנה בנאי

קיבלתי החלטה שאני מניעה פרק חדש בקריירה שלי. היו הרבה חששות, לא הייתי בכלל בטוחה שאני מסוגלת, אבל הבערה משכה אותי קדימה. החלטתי שבשנת הלימודים הקרובה אני מתחילה ללמוד ויהי מה. התחלתי לחפש, לעבור על רשימות של קורסים באוניברסיטאות עד שמצאתי את המקצוע שלי – עיצוב פנים. נרשמתי ללימודים, התחלתי ללמוד ולחקור ומצאתי את פרוייקט העיצוב הראשון שלי.

היום אני עושה את צעדיי הראשונים במקצוע חדש וכל כך מוכר פנימה. אני מרגישה שאני הולכת לממש קריירה כפי שאני יודעת לעשות, כפי שאני אוהבת, בצורה מגובשת ובטוחה. אין בי פחד ואין ערעור, אני יודעת שיש בי את האנרגיה של העשייה. הילדה הפרפקציוניסטית והדקדקנית בפרטים מצאה מקום לפרוח ולממש את עוצמתה. היום אני מבינה שהדרך היחידה שלי היא להיות אישה עצמאית, חזקה ויוצרת. היום אני מבינה שהדרך היחידה שלי היא להיות אישה עצמאית, חזקה ויוצרת.