בעלי אופניים חשמליים? יש לכם שירות שיעשה לכם חיים קלים וזולים

איסי גרין, מראשוני יבואני האופניים החשמליים בישראל, הבין שהשלב הבא הוא מהפכה בתחום השירות ומציע לרוכבים העירוניים שירות חדש שיקל על תשלומי התיקונים והגנבות התכופים. לדרום תל אביב הוא דווקא לא יגיע

חשמל זורם. אופניים חשמליים. צילום: shutterstock
חשמל זורם. אופניים חשמליים. צילום: shutterstock
8 בספטמבר 2016

אם אתם בעליהם של אופניים חשמליים, סביר להניח שלפחות פעם אחת במהלך הרומן ביניכם, הדו גלגלי שבת או גרוע מזה – נגנב. אין דבר מבאס יותר מלחבוק חתיכת פלדה נטולת סוללה, מסוג הבעיות שגורמות למשבר כלכלי ואקזיסטנציאליסטי עמוק המעורר שאלות קיומיות. לפני שאתם צוללים למקום האפל שלכם, יש לנו חדשות טובות: איסי גרין (36), יזם תל אביבי ומראשוני יבואני האופניים החשמליים לישראל, כבר חשב עליכם.

המיזם הייחודי שלו, StreetBe, הוא שירות חדש שנועד להקל כלכלית על תשלומי התיקונים והגנבות התכופים. תמורת מנוי חודשי שעלותו נעה בין 29 ל-69 ש"ח, גרין מציע לרוכבים שירות הכולל תיקונים, הובלות ואף רכישת אופניים חדשים בפחות מחצי המחיר. "אני מציע פתרון לבעיה דרך ההתמודדות הכספית איתה. זה מיזם שמבין את הקהל ונותן לו את החופש להתנייד על אופניים מבלי לחשוש כל הזמן מתקלות ומגנבות".

עד לפני שמונה שנים עסק גרין בשמאות של יצירות אמנות בעיקר, אבל אז נחשף דרך מכר לעולם הקורקינטים החשמליים. יחד הם פתחו חברה משותפת וגרין מעיד כי הראשוניות הניבה הרבה פירות. כשעוד ועוד מתחרים התחילו לצוץ, הבין גרין שהשלב הבא הוא מהפכה בתחום השירות.

בשורה לרוכבי האופניים? איסי גרין. צילום: בן כבירי
בשורה לרוכבי האופניים? איסי גרין. צילום: בן כבירי

למה עברת לאופניים חשמליים?

"במקביל למלחמה של הממשלה בקורקינטים הממונעים, מרבית היצור והיבוא עברו לסין, מה שאמנם הרג את הייצור המקומי אבל גם פתח את השוק לדברים חדשים. ב־2011 יזמתי תערוכה בדיזנגוף סנטר שבה גיליתי לקהל הישראלי את השלב הבא באבולציה של רכיבה חשמלית אישית – האופניים החשמליים".

ואיך ההיענות בינתיים?

"המתחרים לא אוהבים אותי, אבל הלקוחות זה כבר סיפור אחר. אנחנו פעילים בסך הכל חודשיים ועד עכשיו נרשמו לשירות כ־500 איש. נכון לעכשיו הוא לא מכסה אזורים בדרום העיר, שם האתגר קצת יותר גדול".